اختصاصی فوتبالی/ علیرضا فغانی داور 99 درصدی دربی جام حذفی/ دوشنبه در تهران است

اختصاصی فوتبالی/ علیرضا فغانی داور 99 درصدی دربی جام حذفی/ دوشنبه در تهران است

پایگاه خبری فوتبالی- برخی خبرها حاکی از آن است که شهاب الدین عزیزی خادم تصمیمش نهایی را برای انتخاب داور دربی گرفته و علیرضا فغانی را به عنوان داور دربی جام حذفی انتخاب کرده است.

به گزارش فوتبالی، فغانی که برای قضاوت رقابتهای لیگ قهرمانان آسیا در منطقه شرق در تایلند به سر می برد، قرار است دوشنبه هفته آینده وارد تهران شود تا بتواند روز پنجشنبه دربی استقلال  پرسپولیس را در جام حذفی سوت بزند. 

این در حالی است که گفته می شد موعود بنیادی فر و برادران حیدری گزینه های کمیته و دپارتمان داوران فدراسیون فوتبال برای دربی پنجشنبه هفته آینده هستند. 

ظاهرا فدراسیون فوتبال هزینه های بلیت پرواز او از تایلند به تهران و از تهران به استرالیا را متقبل شده است و فغانی به تهران می آید تا دربی حساس جام حذفی را سوت بزند. البته عزیزی خادم رییس فدراسیون در صحبتهایش اشاره کرده که از فغانی در بازیهای هفته های پایانی لیگ برتر و جام حذفی استفاده می شود و این بدان معناست که فغانی تا پایان لیگ و جام حذفی در ایران خواهد بود و بازیهای نیمه نهایی و فینال جام حذفی و بازیهای حساس و سرنوشت ساز لیگ برتر برای قهرمانی و سهمیه و سقوط نکردن تیم ها را سوت خواهد زد. 

البته استقلالی ها زیاد نمی توانند از انتخاب فغانی خوشحال باشند چرا که او با فرهاد مجیدی در دورانی که مجیدی بازیکن استقلال بود، همیشه چالش داشتند و محال بود فغانی به مجیدی اخطار ندهد. در هر حال از آن روزها خیلی گذشته است اما حضور فغانی درتهران نشان می دهد که رییس فدراسیون فوتبال هم زیاد به عملکرد داوران فعلی لیگ برتر اعتقادی ندارد. 

این اتفاق مطمئنا به مذاق داوران ایرانی حاضر در لیگ برتر خوش نخواهد آمد چرا که فغانی دو سال است در لیگ برتر ایران سوت نزده و مطمئنا داوران به این روند اعتراض خواهند کرد.

1111