شوچنکو: ایتالیا به شدت انگلیس را تحت فشار خواهد گذاشت

شوچنکو: ایتالیا به شدت انگلیس را تحت فشار خواهد گذاشت

پایگاه خبری فوتبالی - آندری شوچنکو سرمربی تیم ملی اوکراین معتقد است که انگلیس در فینال با حریفی روبرو خواهد شد که تاکنون با مشابه آن تقابل نکرده است. 

به گزارش فوتبالی، روز یک شنبه از ساعت 23:30 دو تیم ایتالیا و انگلیس از چهارچوب فینال رقابت‌های یورو 2020 در ورزشگاه ومبلی به مصاف هم خواهند رفت. ایتالیا با روبرتو مانچینی نشان داده که از جام جهانی 2018 به این سمت، پیشرفت زیادی کرده و در آن سو سه شیرها می‌خواهند به اولین قهرمانی خود در یک تورنمنت ملی پس از سال 1966 دست پیدا کنند. 

به نقل از فوتبال ایتالیا، آندری شوچنکو سرمربی تیم ملی اوکراین که با شکست سنگین 4-0 مقابل انگلیس از دور رقابت‌ها حذف شد، درباره این بازی به اسکای اسپورت ایتالیا گفت: "انگلیس تیم خوبی است، اما آن‌ها تاکنون با تیمی بازی نکرده‌اند که پرس را در دستور کار قرار داده باشند. این کاری است که ایتالیا به خوبی آن را انجام می‌دهد و همین موضوع می‌تواند در آخر به نفع آتزوری در فینال تمام شود. هر تیمی نقاط ضعف و قدرت خودش را دارد و قطعا ایتالیا به خوبی انگلیس را آنالیز خواهد کرد. فکر نمی‌کنم جو ورزشگاه ومبلی به نفع گرت ساوتگیت و شاگردانش باشد."

4416