رئیس لالیگا: برای بارسلونا غیرممکن است که بتواند حقوق مسی را پرداخت کند

رئیس لالیگا: برای بارسلونا غیرممکن است که بتواند حقوق مسی را پرداخت کند

پایگاه خبری فوتبالی - خاویر تباس رئیس لالیگا مدعی است که باشگاه بارسلونا توان پرداخت حقوق فصل گذشته لیونل مسی را نخواهد داشت. 

به گزارش فوتبالی، قرارداد لیونل مسی با بلوگرانا در سی‌ام ماه ژوئن به پایان رسید و در حال حاضر این بازیکن، بازیکن آزاد محسوب می‌شود. با این حال خوان لاپورتا رئیس باشگاه بارسلونا هنوز در این راه تسلیم نشده و پیشنهاد تمدید قرارداد دو ساله به مسی داده است. 

به نقل از سایت گل، باشگاه بارسلونا به خاطر محدودیت دستمزدها هنوز نتوانسته خرید‌های تابستانی خود را ثبت کند و همین موضوع یکی از دلایل توقف در روند مذاکرات با لیونل مسی بوده است. خاویر تباس در این باره گفت: "او نمی‌تواند قراردادی همچون قرارداد فصل قبل امضا کند. این برای باشگاه بارسلونا غیر ممکن است. البته فکر کنم هیچ باشگاهی در اروپا قادر به انجام چنین کاری نباشد. تصمیم‌گیری در خصوص مسی به مربوط نیست و بارسلونا در این موضوع حرف اول و آخر را خواهد زد. ما نیز دوست داریم که بارسلونا مشکل مسی را حل کند، تا او در اسپانیا باقی بماند. ما خواستار حضور بهترین بازیکنان در لالیگا هستیم، اما نیمار و کریستیانو رونالدو رفتند و ما هنوز در حال رشد کردن هستیم. سری آ و لیگ فرانسه با توجه به داشتن ستاره‌های بزرگ هنوز آن قدر رشد نکرده و در لیگ برتر انگلیس هم کسی فاتح توپ طلا نمی‌شود."

4416