کریمیان: انتخاب کریمی هیچ مبنایی نداشت/ مشکل اصلی تراکتور، مالک این تیم است

کریمیان: انتخاب کریمی هیچ مبنایی نداشت/ مشکل اصلی تراکتور، مالک این تیم است

پایگاه خبری فوتبالی- بازیکن سابق تراکتور از انتخاب فیروز کریمی به عنوان سرمربی این تیم در زمان حساس فصل انتقاد کرد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از ایسنا، مهدی کریمیان، بازیکن سابق تراکتور در خصوص عملکرد این تیم برابر استقلال گفت: درباره عملکرد فنی تراکتور اصلا نمی‌توان صحبت کرد. تیم برای مساوی آمده بود و حتی در نیمه اول هم به خواسته‌اش رسید اما نیمه دوم نشان داد که تراکتور از لحاظ مهره‌ای مشکل دارد و با دو اشتباه، سه امتیاز را تقدیم استقلال کرد. این تیم برنامه‌ای برای حمله نداشت و در دفاع هم آن نظم لازم دیده نمی‌شد. 

وی ادامه داد: من اصلا نمی‌دانم چرا باید فیروز کریمی سرمربی تیمی شود که هم برای کسب سهمیه می‌جنگد و هم در یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا حضور دارد. کریمی آخرین بار در دسته دو کشور حضور داشته و در آن تیم‌ها هم نتایج خوبی نگرفته است. نمی‌دانم مدیران تراکتور با چه عقلی، آن هم در این زمان حساس تصمیم گرفتند که کار را به او بسپارند. حالا که این تصمیم گرفته شده و باید حمایت کرد اما برای فصل بعد باید تغییرات گسترده‌ای را در نیمکت و بازیکنان ایجاد شود.

کریمیان اضافه کرد: اصلی‌ترین مشکل تراکتور، مدیریتی است زیرا زنوزی سلیقه‌ای عمل می‌کند و کاری به اتفاقات رخ داده ندارد. البته انتخاب اخیر نظمی به عنوان یک مدیر با سابقه ورزشی خوب بود. او تجربه دارد و در دوره اول او هم، من سابقه همکاری با ایشان را دارم. امیدوارم نظمی بتواند با زنوزی کنار بیاید زیرا اگر او هم بعد از ۲ یا ۳ ماه مجبور به کناره‌گیری شود، زنوزی باید به فکر برگرداندن باشگاه به بخش دولتی باشد. تیم‌های خصوصی تحت مالکیت زنوزی مثل ماشین‌سازی، گسترش فولاد، نود ارومیه و حالا هم تراکتور در مسیر سقوط هستند و بعید است با اخلاق و عملکردی که زنوزی نشان داده، تراکتور رنگ موفقیت را ببیند.

۴۱۵۴