عکس؛ برگزاری تمرینات پیش‌فصل رئال مادرید با ماسک ویژه

عکس؛ برگزاری تمرینات پیش‌فصل رئال مادرید با ماسک ویژه

پایگاه خبری فوتبالی - تمرینات پیش فصل رئال مادرید زیر نظر کارلو آنچلوتی و کادر فنی اش از جمله بدنساز معروف، آنتونیو پینتوس استارت خورده است و به نظر می رسد که تمرینات رئال مادرید در این روز ها به صورت پر فشار در حال برگزاری است.

به گزارش فوتبالی، اما یک نکته جالب که در این تمرین پیش فصل رئال مادرید وجود داشت، استفاده بازیکنان از یک سری ماسک ویژه بود که به نظر می رسد این ماسک های ویژه برای این مورد استفاده قرار گرفته اند که وضعیت تنفسی و همچنین اوضاع بدنی بازیکنان چک شود. در واقع رئال مادرید در فصل گذشته مصدومان بسیار زیادی داشت و یکی از عواملی که موجب شد این تیم در مقطع حساس فصل نتواند نتیجه بگیرد و لالیگا و چمپیونزلیگ را از دست بدهد همین مصدومیت های پر شمار بود که در نهایت منجر به برکناری زیدان و همچنین کادر فنی اش شامل دپونت، بدنساز تیم بود.

اکنون آنتونیو پینتوس که یک بدنساز بسیار سختگیر است و قبلا هم در رئال مادرید کار کرده، دوباره به این باشگاه بازگشته است و شرایط پر فشاری را برای بازیکنان ایجاد کرده است تا آن ها از نظر بدنی آماده شوند و مشکل مصدومیت های رئال مادرید در فصل جدید تکرار نشود.

1470