عکس؛ چهره شاداب مسی در تمرینات پیش از فینال کوپا آمریکا

عکس؛ چهره شاداب مسی در تمرینات پیش از فینال کوپا آمریکا

پایگاه خبری فوتبالی - تیم ملی آرژانتین به همراه لیونل مسی به فینال رقابت های کوپا آمریکا 2021 رسیده است و بامداد یکشنبه ساعت 4:30 به وقت ایران به مصاف تیم ملی برزیل خواهد رفت و باید دید که مقابل این تیم به چه شکل عمل خواهد کرد.

به گزارش فوتبالی، لیونل مسی در آستانه تجربه یک فینال ملی دیگر است، چیزی که همواره در آن ناکام بوده و خاطرات خوشی از فینال های ملی خود ندارد چرا که از فینال جام جهانی تا فینال های کوپا آمریکا همواره لیونل مسی به همراه آرژانتین شکست خورده است.

این بار تیم ملی آرژانتین یک فینال سخت را مقابل تیم ملی برزیل خواهد داشت و لیونل مسی در حال آماده سازی خود برای این بازی است تا در فینال کوپا آمریکا مقابل برزیل بدرخشد و بالاخره یک جام ملی به دست بیاورد؛ چیزی که در کارنامه حرفه ای خود کم دارد.

مسی در تمرینات تیم ملی آرژانتین که برای فینال کوپا آمریکا برگزار می شود، بسیار شاداب و پر انرژی ظاهر شده است و باید دید که اکنون مقابل برزیل به چه شکل عمل خواهد کرد.

بسیاری معتقدند که این دوره از رقابت های کوپا آمه ریکا یکی از آخرین شانس های مسی برای فتح جام ملی است و همین قضیه حساسیت فینال را برای مسی چند برابر می کند.

1470