گریه بازیکن دانمارک که به انگلیس پنالتی داد و دلداری اشمایکل به او(عکس)

گریه بازیکن دانمارک که به انگلیس پنالتی داد و دلداری اشمایکل به او(عکس)

پایگاه خبری فوتبالی - شب گذشته تیم ملی دانمارک در نیمه نهایی رقابت های یورو 2020 با نتیجه دو بر یک مغلوب تیم ملی انگلیس شد و بدین ترتیب از رسیدن به فینال بازماند و اکنون فینال رقابت های این دوره از جام ملت های اروپا میان دو تیم انگلیس و ایتالیا برگزار خواهد شد و باید دید که چه نتیجه ای در این بازی رقم خواهد خورد.

به گزارش فوتبالی، اما بازی دانمارک - انگلیس در نیمه نهایی یورو 2020 در پایان 90 دقیقه با تساوی یک بر یک خاتمه یافت و در نهایت راهی وقت های اضافه شد و در وقت های اضافه تیم ملی انگلیس روی برخوردی که میان خواکین مله و رحیم استرلینگ رخ داد صاحب یک ضربه پنالتی شد و هری کین آن پنالتی را به گل تبدیل کرد تا تیم ملی انگلیس با نتیجه دو بر یک به پیروزی برسد و راهی مرحله فینال شود.

پس از پایان این بازی، بازیکنان تیم ملی دانمارک که به نوعی شگفتی ساز این دوره از رقابت های جام ملت های اروپا بودند، بسیار ناراحت بودند به طوری که خواکین مله، همان بازیکنی که مرتکب خطای پنالتی روی استرلینگ شده بود، گریه می کرد و اشک می ریخت و در همین هنگام کسپر اشمایکل دروازه بان تیم ملی دانمارک هم به او دلداری می داد. اشمایکل در این بازی ستاره تیم ملی دانمارک بود به طوری که از سوی هو اسکورد به عنوان بهترین بازیکن مرحله نیمه نهایی یورو 2020 انتخاب شد.

1470