پوگبا قید پیوستن به رئال مادرید را زده است؟

پوگبا قید پیوستن به رئال مادرید را زده است؟

پایگاه خبری فوتبالی - از اواسط فصل گذشته حرف و حدیث های زیادی پیرامون پل پوگبا مطرح شده است که این بازیکن دیگر نمی خواهد در منچستر یونایتد حضور داشته باشد و برای فصل جدید می خواهد راهی یک تیم دیگر شود.

به گزارش فوتبالی، اکنون پنجره نقل و انتقالات تابستانی فرا رسیده است و همچنان حرف و حدیث ها پیرامون پل پوگبا ادامه دارد. رئال مادرید یکی از باشگاه هایی بوده که از هر گاهی نامش پیرامون پوگبا مطرح شده است و گفته شده که این باشگاه یکی از مقاصد مورد علاقه هافبک فرانسوی است. اما به تازگی روزنامه PARIS ONE گفته است که پوگبا دلیلی برای پیوستن به رئال مادرید ندارد چرا که زیدان که شخصیت الهام بخش و الگوی پل پوگبا محسوب می شود، اکنون در رئال مادرید حضور ندارد و بدین ترتیب رئال مادرید از گزینه هایی که ممکن است پوگبا به آن تیم ها برود، حذف می شود.

در حال حاضر یوونتوس و پاری سن ژرمن دو گزینه ای هستند که نامشان به تازگی پیرامون پوگبا مطرح شده است. پی اس جی با توجه به خرید های سنگینی که در این تابستان داشته است، کار سختی برای جذب پوگبا دارد چرا که باید قوانین مالی را رعایت کند اما یوونتوس می تواند در این راه با دستی باز تر عمل کند.

در هر صورت باید دید که پوگبا چه تصمیمی برای آینده اش می گیرد.

1470