همسر راموس: از این به بعد هواپیما بهترین دوستم خواهد بود!

همسر راموس: از این به بعد هواپیما بهترین دوستم خواهد بود!

پایگاه خبری فوتبالی - سرجیو راموس کاپیتان سابق رئال مادرید با قراردادی دو ساله به پی اس جی پیوست.

به گزارش فوتبالی، این مدافع با اتمام قراردادش به صورت رایگان راهی پاریس شد. پیلار روبیو همسرش خیلی سریع به انتقالش واکنش نشان داد و به او تبریک گفت.

خانواده راموس خیلی دوست داشتند که این بازیکن در مادرید بماند چرا که به تازگی کار ساخت خانه مجللشان به اتمام رسیده اما رئال به شماره چهار سابقش اعلام کرد که قراردادش تمدید نمی شود چرا که پیشنهاد تمدید منقضی شده است. پیلار روبیو همسر راموس در پیام خود نوشت:" تبریک عزیزم به خاطر دوره جدیدی که در این باشگاه بزرگ (پی اس جی) خواهی داشت. مثل همیشه از تو حمایت خواهیم کرد. شخصا باید با یکی از مشکل ترین چالش هایم مواجه شوم: از یک طرف باید به همراه خانواده در پاریس زندگی کنیم و از طرفی دیگر به خاطر فعالیت های حرفه ای باید به طور مداوم به مادرید سفر کنم. در این مدت یک دوست جدید خواهم داشت: هواپیما. قطعا یک سرگرمی جدید برای ساعت های سفر با هواپیما پیدا خواهم کرد! ممنون از همه پیام های محبت آمیز در روزهای اخیر."

کمی بعد واندا همسر مائورو ایکاردی به پیام پیلار واکنش نشان داد و نوشت:" به پاریس خوش آمدید! چه شاد و عجب خانواده زیبایی! بی صبرانه منتظر ملاقات با بچه هایتان هستم. چقدر زیباست که دوباره شما را با این لباس ببینیم."

4125