وقتی کسپر اشمایکل تا یک‌قدمی مهار پنالتی مشکوک پیش رفت(عکس)

وقتی کسپر اشمایکل تا یک‌قدمی مهار پنالتی مشکوک پیش رفت(عکس)

پایگاه خبری فوتبالی - تیم ملی انگلیس موفق شد با پیروزی دو بر یک مقابل تیم ملی دانمارک راهی مرحله فینال رقابت های یورو 2020 شود و اکنون باید دید که انگلیسی ها در فینال این دوره از بازی های جام ملت های اروپا مقابل ایتالیا به چه شکل عمل خواهند کرد.

به گزارش فوتبالی، اما این بازی حساس میان انگلیس و دانمارک در 90 دقیقه با تساوی یک بر یک خاتمه یافت و در وقت های اضافه بود که تیم ملی انگلیس توانست با به دست آوردن یک پنالتی مشکوک به گل رسیده و به پیروزی برسد و بدین ترتیب راهی فینال شود.

این خطای مشکوک که روی رحیم استرلینگ رخ داد، یک ضربه پنالتی را به انگلیسی ها داد و دنی ماکلی، داور مسابقه و VAR هم آن را تایید کردند. هری کین، مهاجم و کاپیتان تیم ملی انگلیس پشت توپ قرار گرفت تا ضربه پنالتی را بزند. او سمت راست خود را برای زدن این ضربه انتخاب کرد و کسپر اشمایکل، دروازه بان تیم ملی دانمارک به درستی جهت آن را تشخیص داد و توانست آن را در وهله اول مهار کند اما روی ریباند، توپ دوباره جلوی پای هری کین افتاد و این بار مهاجم انگلیسی فرصت را از دست نداد و دروازه دانمارک را باز کرد تا رویا های این ملت بر باد برود.

1470