عکس؛ سوپر سیو کسپر اشمایکل روی ضربه سر هری مگوایر

عکس؛ سوپر سیو کسپر اشمایکل روی ضربه سر هری مگوایر

پایگاه خبری فوتبالی - در آخرین بازی از مرحله نیمه نهایی رقابت های یورو 2020، انگلیس و دانمارک به مصاف هم رفتند که این بازی در پایان 90 دقیقه با تساوی یک بر یک خاتمه یافت و به وقت های اضافه کشیده شد و در 15 دقیقه ابتدایی وقت های اضافه، انگلیس از روی نقطه پنالتی توسط هری کین به گل رسید.

به گزارش فوتبالی، اما در این بازی کسپر اشمایکل دروازه بان تیم ملی دانمارک عملکرد بسیار خوب و قابل قبولی داشته است به طوری که می توان گفت بهترین بازیکن دانمارک بوده و بار ها و بار ها مانع از باز شدن دروازه اش روی حرکات و ضربات بازیکنان تیم ملی انگلیس شده است.

در این بازی و زمانی که نتیجه همچنان یک بر یک مساوی بود، در نیمه دوم دیدار و روی یک ضربه ایستگاهی هری مگوایر توانست درون محوطه جریمه دانمارک یک ضربه سر دیدنی را به توپ بزند که این ضربه سر به سمت دروازه دانمارک رفت و کسپر اشمایکل با یک شیرجه بلند و دیدنی توانست مانع از ورود این توپ به دروازه اش شود.

این سیو را می توان یکی از برترین سیو های این دوره از رقابت های جام ملت های اروپا نام گذاری کرد و به نظر می رسد که کسپر اشمایکل هم نشان داده که از نظر توانایی چیزی کمتر از پدر معروفش یعنی پیتر اشمایکل ندارد!

1470