رونمایی هری کین از کار زیبای بازیکنان انگلیس برای اریکسن(عکس)

رونمایی هری کین از کار زیبای بازیکنان انگلیس برای اریکسن(عکس)

پایگاه خبری فوتبالی - در دومین بازی از مرحله نیمه نهایی رقابت های یورو 2020، انگلیس و دانمارک در ورزشگاه ومبلی به مصاف هم رفتند که پیش از آغاز این بازی، هری کین از کار زیبای بازیکنان تیم ملی انگلیس برای یاد کردن از کریستین اریکسن رونمایی کرد.

به گزارش فوتبالی، در اولین بازی تیم ملی دانمارک در رقابت های یورو 2020 که مقابل فنلاند برگزار می شد، کریستین اریکسن در اواخر نیمه اول به طور ناگهانی دچار سکته قلبی شده و بی هوش شد. پس از آن در تمام بازی هایی که تیم ملی دانمارک برگزار کرده است، تیم های مقابل به نوعی از کریستین اریکسن یاد کرده اند.

اکنون پیش از آغاز بازی انگلیس و دانمارک در نیمه نهایی این دوره از جام ملت های اروپا هم هری کین با در دست داشتن پیراهنی که به نام کریستین اریکسن است و امضای بازیکنان مختلف انگلیس روی آن قرار دارد، از کار قشنگی که انگلیسی ها انجام داده اند، رونمایی کرد.

در واقع این پیراهن که توسط بازیکنان انگلیس امضا شده به کیائر داده شد تا توسط دانمارکی ها به دست کریستین اریکسن برسد و یک یادگاری از سوی تیم ملی انگلیس برای کریستین اریکسن باشد که در تاتنهام هم‌تیمی هری کین هم بوده است.

1470