عکس؛ دو امید اصلی آرژانتین برای قهرمانی در کوپا آمریکا

عکس؛ دو امید اصلی آرژانتین برای قهرمانی در کوپا آمریکا

پایگاه خبری فوتبالی - تیم ملی آرژانتین با پیروزی مقابل کلمبیا در ضربات پنالتی توانست راهی مرحله فینال رقابت های کوپا آمه ریکا شود و اکنون باید دید که در فینال مقابل برزیل به چه شکل عمل خواهد کرد.

به گزارش فوتبالی، تیم ملی آرژانتین در مرحله نیمه نهایی این دوره از رقابت های جام ملت های اروپا به سختی توانست از پس کلمبیا بر بیاید چرا که بازی در وقت های قانونی با تساوی یک بر یک خاتمه یافت و در نهایت به ضربات پنالتی کشیده شد و در پنالتی ها بود که تیم ملی آرژانتین توانست کلمبیا را شکست دهد و راهی فینال این دوره از رقابت های کوپا آمریکا شود.

اکنون آرژانتین در فینال مقابل تیم ملی برزیل قرار خواهد گرفت. تیم ملی آرژانتین در بازی مقابل کلمبیا و به طور کلی در این تورنمنت، دو ستاره اصلی داشته است؛ اولی بدون شک لیونل مسی است که عملکرد خوبی داشته و در مقابل کلمبیا هم پاس گل داد و دومی هم دروازه بان این تیم یعنی امیلیانو مارتینز است که در ضربات پنالتی خوش درخشید و نشان داد که دروازه بان قابلی است. او سه ضربه پنالتی را مهار کرد و باعث صعود تیم ملی آرژانتین به فینال رقابت ها شد و اکنون مسی و مارتینز دو امید اصلی تیم ملی آرژانتین برای قهرمانی در کوپا آمریکا هستند.

1470