رسمی؛ ماریو بالوتلی راهی سوپرلیگ ترکیه شد

رسمی؛ ماریو بالوتلی راهی سوپرلیگ ترکیه شد

پایگاه خبری فوتبالی - ماریو بالوتلی که در دوران اوج در باشگاه هایی مثل منچسترسیتی، اینتر و میلان توپ زده است، اکنون به تازگی با قراردادی سه ساله راهی یک تیم تازه وارد در سوپر لیگ ترکیه شده است.

به گزارش فوتبالی، ماریو بالوتلی پس از اینکه به همراه برشا از سری آ ایتالیا سقوط کرد، از این تیم جدا شد و راهی تیم مونزا در دسته های پایین تر فوتبال ایتالیا شد. اکنون بالوتلی با مواجه شدن با یک پیشنهاد از سوپرلیگ ترکیه، فوتبال ایتالیا را به کلی رها کرده و راهی لیگ ترکیه شده است و باید دید که در این لیگ و تیم جدیدش به چه شکل عمل خواهد کرد.

تیمی که ماریو بالوتلی به آن پیوسته است، آدانا دِمیسپور نام دارد و این تیم به تازگی از لیگ پایین تر فوتبال ترکیه به لیگ برتر فوتبال این کشور یعنی سوپرلیگ ترکیه رسیده است و به دنبال تقویت تیم خود با فعالیت در بازار نقل و انتقالاتی است و ماریو بالوتلی را هم در همین راستا به خدمت گرفته است.

بالوتلی که 30 سال سن دارد از استعداد های تلف شده جهان فوتبال به شمار می رود چرا که او در دوران اوج خود نوید یک مهاجم درجه یک را می داد و در باشگاه اینتر و منچسترسیتی عملکرد خوبی داشت و به همراه تیم ملی ایتالیا تا فینال یورو 2012 هم پیش رفته بود.

1470