مرتضی فنونی زاده: کمیته اخلاق نمی روم چون فعالیت فوتبالی ندارم/ با نرم افزار و سخت افزار، صدای من را فحش آلود کردند!

مرتضی فنونی زاده: کمیته اخلاق نمی روم چون فعالیت فوتبالی ندارم/ با نرم افزار و سخت افزار، صدای من را فحش آلود کردند!

پایگاه خبری فوتبالی- امروز قرار بود حسین کنعانی زادگان و مرتضی فنونی زاده بر اساس اعلامی که کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال کرده بود به این کمیته بروند اما فقط کنعانی زادگان به دفتر کمیته اخلاق در مرکز تیم های ملی رفته بود.

به گزارش فوتبالی، از مرتضی فنونی زاده پیشکسوت پرسپولیس که یک فایل عجیب منتسب به او منتشر شد در کمیته اخلاق خبری نبود و به همین دلیل با او تماس گرفتیم. فنونی زاده که خیلی از اتفاق هایی که افتاده ناراحت بود می گفت چرا وقتی در فوتبال فعالیت ندارد باید به کمیته اخلاق برود و به همین دلیل چون چون فعالیت فوتبالی ندارد و بازنشسته است به کمیته اخلاق نخواهد رفت.

مرتضی فنونی‌زاده پیشکسوت باشگاه پرسپولیس که طی روزهای اخیر بعد از انتشار فایل صوتی منتسب به او به کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال احضار شد تا درباره این موضوع توضیحاتی ارائه دهد به خبرنگار پایگاه خبری فوتبالی در این باره این گونه توضیح داد: "من کاری نکرده ام و خلافی مرتکب نشده ام که بخواهم بابت آن به کمیته اخلاق و یا فدراسیون فوتبال یا هر جای دیگر توضیحی بدهم، کدام نهاد و رکن قضایی تایید کرده که این فایل حتما صدای من است؟ ای بابا! من کاری به کسی ندارم آن وقت برای من حاشیه درست می کنند. اصلا مگر من مربی ام؟ بازیکنم که بخواهم به کمیته اخلاق بروم؟"

این پیشکسوت باشگاه پرسپولیس که در یک هفته گذشته با واکنش تندی از سوی هواداران پرسپولیس تیم مواجه شده در ادامه می گوید:" مگر ثابت شده که آن صدا مال من است؟ کمیته اخلاق بیکار است که بخواهد من را احضار کند؟ کمیته اخلاق باید دروازه بان ذوب آهن(منظور شهاب گردان است) که به سمت کمک داور حمله کرده و او را مورد ضرب و شتم قرار می‌دهد را به فدراسیون احضار و محروم کند نه من که هیچگونه خلافی مرتکب نشده ام."

فنونی زاده با رد دعوت فدراسیون از او برای حضور در کمیته اخلاق با اینکه روی سایت فدراسیون فوتبال خبر احضارش منتشر شده می گوید:"آقاجان، شما بگو چرا باید به کمیته اخلاق احضار شوم؟ کم کم دارید من را عصبانی می کنید. هیچ احضاریه ای به دست من نرسیده و تماسی هم گرفته نشده. من فنونی زاده کاری هم به فدراسیون فوتبال و سایت فدراسیون فوتبال و کمیته اخلاقش ندارم که بخواهم اصلا اخبار سایت فدراسیون فوتبال را بخوانم. آقاجان من هیچگونه فعالیت فوتبالی ندارم و یک شهروند عادی و فوتبالیست بازنشسته هستم. عجب ها، شما هم سوالاتی می پرسید که آدم را عصبانی تر می کند. هیچ ارگانی دیگری هم من را احضار نکرده است. نهادهای ناظر باید بروند مسببین این صداسازی را بازجویی کنند که با آبروی من بازی کردند و صدای من را تغییر دادند و فحش آلود کردند. این هم نرم افزار و سخت افزاز هست که در فضای مجازی با استفاده از نرم افزار و سخت افزار صداها را تقلید می کنند مثل کاری که روی صدای علی پروین بارها انجام شده و صدای او را تقلید کرده اند، صدای من را هم تغییر دادند و فحش آلود کردند."

فنونی زاده در پایان صحبهایش گفت:"مراجع قضایی و کمیته اخلاق به جای من باید سراغ افرادی برود که قرارداد ویلموتس را امضا کردند و باعث شده اند صدها میلیارد تومان تا پول بیت المال از کشور خارج شود. چرا حکم آنها صادر نمی شود. چسبیده اند به یک صدای منتسب به من که خیلی راحت می شود ادا و صدای من را درآورد."

7655