آمار نزدیک برزیل و آرژانتین در 13 تقابل اخیر؛ یاران مسی به دنبال انتقام‌گیری

آمار نزدیک برزیل و آرژانتین در 13 تقابل اخیر؛ یاران مسی به دنبال انتقام‌گیری

پایگاه خبری فوتبالی - آرژانتین و برزیل در 13 بازی اخیری که مقابل هم داشته اند، آمار بسیار نزدیکی از نظر نتایج داشته اند و به طور کلی نمی توان از روی بازی های اخیر این دو تیم، نتیجه فینال کوپا آمریکا 2021 را که بامداد یکشنبه برگزار می‌شود، پیش‌بینی کرد.

به گزارش فوتبالی، آرژانتین با شکست تیم ملی کلمبیا در ضربات پنالتی در نیمه نهایی کوپا آمه ریکا راهی مرحله فینال شد و اکنون در فینال این دوره از رقابت های جام ملت های اروپا باید به مصاف تیم ملی برزیل برود که قهرمان دوره قبلی کوپا آمه ریکا است. در نیمه نهایی دوره قبلی جام ملت های آمریکای جنوبی هم تیم ملی برزیل و آرژانتین با هم روبرو شده بودند که آن بازی را برزیل با نتیجه دو بر صفر برد و یاران مسی در آن دوره هم ناکام ماندند و اکنون تیم ملی آرژانتین به همراه لیونل مسی به دنبال انتقام گیری از برزیل است.

به طور کلی در 13 تقابل اخیر برزیل و آرژانتین 6 برد برزیل به دست آورده است و 5 برد هم سهم تیم ملی آرژانتین بوده است و 2 بازی هم با تساوی به پایان رسیده است. اکنون باید دید که در این فینال که در ورزشگاه ماراکانا برگزار می شود کدام تیم برنده و قهرمان می شود.

1470