اعتراض پرسپولیس به چمن بلند فولادآره‌نا/ سعید آذری: ناظر فدراسیون چمن بازی را تایید کرد!

اعتراض پرسپولیس به چمن بلند فولادآره‌نا/ سعید آذری: ناظر فدراسیون چمن بازی را تایید کرد!

پایگاه خبری فوتبالی- بلندی چمن ورزشگاه فولاد آره‌نا باعث اعتراض کادرفنی قرمزها شد و پس از مربی بدن‌ساز این تیم، هواداران پرسپولیس نیز این اعتراض را در شبکه های اجتماعی ادامه دادند.

به گزارش فوتبالی،تیم فوتبال پرسپولیس در حالی مقابل فولاد متوقف شد که کادرفنی این تیم ساعتی پیش از مسابقه و در شرایطی که برای بازدید از چمن ورزشگاه روی آن حرکت می‌کرد، اعتراض خود را به گوش نماینده مسئولان استانی و همچنین فدراسیون و سازمان لیگ رساندند اما در میان این اعتراضات، ویدیویی از سوی بخش رسانه ای باشگاه پرسپولیس که حاوی صحبت های مظاهر رحیم پور مربی بدن ساز پرسپولیس بود منتشر شد تا ناراحتی خود را از این موضوع اعلام کند.

مظاهر رحیم پور مربی بدن‌ساز پرسپولیس در این ویدیو می‌گوید: اندازه چمن از استاندارد آن بسیار بلند تر است، نمی خواهم بگویم عمدی در کار بوده اما اگر این اتفاق به صورت غیر عمدی رخ داده است باعث می شود تا کیفیت بازی پایین آمده و آسیب دیدگی بازیکنان بالاتر برود، بعد از مشهد این اتفاق برای دومین بار تکرار می شود که امیدوارم استانداردی که در همه جا رعایت می شود در فوتبال ایران هم اجرا شود.

در لیگ برتر ایران اتفاقاتی نظیر بلند بودن چمن یا خط کشی نامتعارف کنار زمین بارها رخ داده اما این بار شرایط به شکلی بود که مناسب نبودن اندازه چمن ورزشگاه حتی برای داور وسط نیز مشکل ساز بود و شاهد بودیم که وحید کاظمی داور وسط این بازی در اواسط نیمه اول از لحاظ بدنی دچار مشکل شد و با نوشیدن آب به زمین مسابقه برگشت هر چند که گرمای هوا هم روی این موضوع بی تاثیر نبود.

اعتراض پرسپولیسی ها به این موضوع باعث شد تا فولادی ها به انتقاد مربی بدنساز این تیم واکنش نشان دهند.

سعید آذری مدیرعامل فولاد در واکنش به اعتراض پرسپولیسی‌ها مبنی بر بلندی چمن ورزشگاه شهدای فولاد، گفت: "من شب گذشته نقل قول از حمید مطهری شنیدم که گفته بود هر کسی در حوزه خودش صحبت کند. باید این توضیح را بدهم که چمن ورزشگاه دوبار در روز بازی توسط ناظر بازی مورد بررسی قرار گرفت. یک بار حول و حوش ساعت ۱۵ و یک بار هم سه ساعت قبل از مسابقه ناظر بازی و نماینده فدراسیون چمن بازی را تایید کردند. اگر چمن بلند بود حتماً به ما تذکر می‌دادند و ما هم چمن را کوتاه می‌کردیم، اما از نظر ناظر بازی و نماینده فدراسیون چمن مشکلی نداشت."

جواد نکونام سرمربی فولاد نیز در کنفرانس خبری بعد از بازی مقابل پرسپولیس در مورد اینکه مربی پرسپولیس از بلندی چمن ورزشگاه ناراضی بود گفت: "خودمان هم از این مساله ناراحتیم."

7655