فداکاری بزرگ مسی؛ با خون روی جورابش تا پایان بازی کرد

فداکاری بزرگ مسی؛ با خون روی جورابش تا پایان بازی کرد

پایگاه خبری فوتبالی - لیونل مسی ستاره آرژانتینی بارسلونا در حالی تا پایان بازی مقابل کلمبیا در زمین ماند که مشخص بود تکل خشن بازیکن حریف رویش تاثیر گذاشته و حتی رد خون روی جورابش هم به چشم می خورد.

به گزارش فوتبالی، فوق ستاره آرژانتینی در نیمه نهایی کوپا آمریکا در تیم ملی کشورش مقابل کلمبیا حضور داشت که فرانک فابرا بازیکن کلمبیا تکل خشنی روی پایش زد. فابرا که در تیم بوکا جونیورز در لیگ آرژانتین بازی می کند در دقیقه 55 این تکل خشن را روی پای مسی زد اما لئو نه تنها از زمین خارج نشد بلکه با وجود خونریزی از پایش درون زمین ماند تا به تیم ملی کشورش برای راهیابی به فینال کمک کند.

ستاره 34 ساله کوپا آمریکای خوبی را داشته است  و در مقابل کلمبیا نیز هم پاس گل داد و هم در ضربات پنالتی فرصتش را به گل تبدیل کرد تا به آلبی سیلسته برای حضور در فینال بامداد یکشنبه مقابل برزیل کمک کند. 

بسیاری از هواداران آرژانتینی از فداکاری مسی تشکر کرده اند. یک کاربر در توییتر نوشته است:" شاید خیلی این گونه فکر نکنند اما به نظر می رسد که لئو مسی هم صرفنظر از هر چیزی یک انسان است." و دیگری نوشته است:" وقتی تا پایان بازی این گونه بازی می کنی... اگر به این معنی نیست که مسی عاشق آرژانتین و فوتبال است، نمی دانم که دیگر چه مفهومی دارد." و کاربر دیگری هم با شوخی نوشته است:" مسابقات فوتبال آمریکای جنوبی در حقیقت همان مسابقات رزمی است اما درون زمین فوتبال. کلمبیا توانست خون مسی را در بیاورد!"

4125