توهین‌های پرشمار اینستاگرامی به موراتا و همسرش

توهین‌های پرشمار اینستاگرامی به موراتا و همسرش

پایگاه خبری فوتبالی - الوارو موراتا مهاجم تیم ملی اسپانیا شب گذشته در حالی که می توانست به قهرمان تیم ملی کشورش تبدیل شود به مردی منفور تبدیل شد.

به گزارش فوتبالی، مهاجم مادریدی به شکل زیبایی گل تساوی را مقابل ایتالیا در جریان بازی به ثمر رساند اما با از دست دادن پنالتی باعث شد تا تیم لوئیز انریکه شکست بخورد و از حضور در فینال باز بماند. بدین ترتیب موراتا به جای این که به خاطر گلش مورد تحسین قرار بگیرد با انواع و اقسام توهین ها مواجه شد که حالا همسرش آلیس کمپلو بخشی از این فحش ها را در صفحه اینستاگرامش به اشتراک گذاشت.

مدل ایتالیایی در طول بخش قابل توجهی از مسابقات به خاطر همسرش طرفدار تیم ملی اسپانیا بود اما به خاطر حجم بالای توهین ها به خودش و آلوارو خواستار "اقدامات جدی" شد. در حقیقت آلیس توسط اسپانیایی ها به خاطر عملکرد همسرش مورد توهین قرار گرفت و توسط ایتالیایی ها به خاطر این که در طول مسابقات از تیم ملی اسپانیا طرفداری کرده بود!

آلیس کمپلو در صفحه اینستاگرامش نوشت:" صادقانه بگویم که هیچ کدام از این توهین ها من را اذیت نکرد. سعی می کنم که این هجمه ها را نادیده بگیرم اما فکر می کنم که اگر زنی شکننده تر از من با این توهین ها مواجه می شد، برایش مشکل ساز می شد. فراموش نکنیم که فوتبال ورزشی برای ایجاد اتحاد است نه برای خالی کردن عقده هایمان. امیدوارم که در آینده در مورد این افراد اقدامات جدی صورت بگیرد چرا که این رفتارها شرم آور و غیرقابل قبول است."

در تصویری که توسط آلیس منتشر شده، پیام های توهین امیز پرشماری دیده می شود. یک نفر نوشته:"شوهرت سرطان سگی دارد، خودت هم همین طور." یا این که " امیدوارم بچه هایت سکته کنند و بمیرند" یا این که "خیلی گاو هستی، به جای این که پز پول هایت را بدهی، به مردم کمک کن." 

4125