شاکری: امیدوارم تعداد گل‌هایم را دو رقمی کنم/ هدف‌مان قهرمانی در جام حذفی است

شاکری: امیدوارم تعداد گل‌هایم را دو رقمی کنم/ هدف‌مان قهرمانی در جام حذفی است

پایگاه خبری فوتبالی- همکاری مشترک احمدرضا زنده‌روح و یونس شاکری، در دو بازی گذشته گل گهر باعث ثبت دو گل برای این تیم شده است..

به گزارش فوتبالی، شاکری که مثل بازی با پرسپولیس، جلوی آلومینیوم هم روی ارسال زنده‌روح با یک ضربه سر موفق به گلزنی شد درباره این موضوع گفت: در تمرینات، ضربات شروع مجدد را تمرین می‌کنیم و گل هایی که میزنم حاصل پاس های دقیق و بی نقص زنده روح است.

او که تا اینجای لیگ موفق به زدن 8 گل شده، در پاسخ به این سوال که آیا از عملکردش در لیگ بیستم راضی بوده، این پاسخ را داد: آنطور که باید و شاید نه. اما امیدوارم در بازیهای باقیمانده تعداد گلهایم را دو رقمی کنم.

سوال بعدی ما از گل گهر درباره نوسان این تیم در نتیجه‌گیری است: با توجه به کادرفنی و بازیکنانی که داریم نمی‌شود گفت نوسان داریم. به نظرم بدشانسی می‌آوریم و اشتباهات داوری هم در برخی بازیها به ضرر ما تمام شده است.

از شاکری درباره ترافیک در خط حمله گل گهر پرسیدیم و اینکه او در این ترافیک، یکی از انتخابهای اصلی قلعه‌نویی است: واقعا مهاجمان خوب و قدرتمندی داریم و بازی کردن در ترکیب اصلی بسیار سخت است. خدا را شکر که آقای قلعه نویی به من اعتماد می‌کنند و امیدوارم جواب اعتمادشان را بدهم. 

شاکری در مورد اینکه تیمش هفته آینده در جام حذفی هم با آلومینیوم بازی دارد، گفت: آلومینیوم واقعا تیم خوب و چغری است و امیدواریم در جام حذفی هم این تیم را شکست دهیم چون هدف تیم ما قهرمانی در جام حذفی است.

گفت و گو از سعید لطفی/ پایگاه خبری فوتبالی

9697