جهان نجاتی: جلسه کمیته فنی باشگاه ۲۰ تیرماه برگزار می‌شود/ ازبکستان نخستین حریف ما است

جهان نجاتی: جلسه کمیته فنی باشگاه ۲۰ تیرماه برگزار می‌شود/ ازبکستان نخستین حریف ما است

پایگاه خبری فوتبالی- سرمربی تیم شهرداری سیرجان بعد از اعلام زمان برگزاری مسابقات باشگاه‌های فوتبال بانوان آسیا قرار است روز ۲۰ تیرماه در جلسه کمیته فنی اردوهای تیمش را آغاز کند. 

به گزارش فوتبالی و به نقل از تسنیم، مریم جهان نجاتی که به عنوان کمک مربی در تیم ملی فوتبال حضور دارد درباره برنامه تمرینی شهرداری سیرجان گفت: متاسفانه به خاطر تیم ملی و برنامه تیم ملی برای حضور در مسابقات جام ملت‌های آسیا دارد هنوز تمرینات شهرداری سیرجان را شروع نکرده‌ایم، چون منتظر برنامه کنفدراسیون آسیا برای برگزاری مسابقات بودیم.

وی افزود: با اعلام برنامه زمان‌بندی مسابقات جام باشگاه‌های آسیا قرار است در جلسه‌ای با مدیرعامل و کمیته فنی تیم سیرجان درباره برگزاری برنامه‌های تمرینی تصمیم‌گیری کنیم. این جلسه بیستم تیرماه انجام می‌شود.

سرمربی تیم فوتبال شهرداری سیرجان درباره برنامه مسابقات باشگاه‌های فوتبال آسیا اظهار داشت: 16 آبان‌ماه نخستین بازی ما با تیم ازبکستان است، 18 آبان ماه با هند و دو روز بعد با اردن مسابقه خواهیم داد. میزبان مسابقات هم اردن است.

جهان نجاتی با اعلام این مطلب که برنامه ما برای شرکت در مسابقات باشگاه‌های آسیا مشخص بود و منتظر برنامه زمان بندی از سوی کنفدراسیون آسیا بودیم، خاطرنشان کرد:  باید براساس برنامه مسابقات باید برای اردوها برنامه‌ریزی کنیم.  به هر روی باید هر چه سریعتر برنامه‌ریزی‌مان را انجام داده و تمرینات‌مان را آغاز کنیم و امیدوارم بتوانیم نماینده خوبی برای کشورمان باشیم. 

وی درخصوص تغییر ترکیب تیمش اظهار داشت: با دو بازیکن جدید قرارداد بستیم و گزینه‌های مدنظرمان را هم بررسی می‌کنیم، اما فعلا تمام ترکیب سال گذشته را حفظ کردیم و با دو بازیکن جدید قرارداد بسته‌ایم.

۴۱۵۴