شیری: خوشحال می‌شوم گلم زیباترین گل فصل شود

شیری: خوشحال می‌شوم گلم زیباترین گل فصل شود

پایگاه خبری فوتبالی- کاپیتان نساجی اعتقاد دارد تیمش در صورت بردن شهرخودرو، شانس زیادی برای ماندن در لیگ برتر خواهد داشت. 

به گزارش فوتبالی، حامد شیری با یک سوپرگل نه تنها به گل بسیار زیبای طالب ریکانی در بازی رفت دو تیم نساجی و صنعت نفت آبادان پاسخ داد بلکه مانع شکست تیمش در آبادان شد تا نساجی از بازی خارج از خانه‌اش یک امتیاز بگیرد.

صحبتهای خبرنگار فوتبالی با او را بخوانید:

 سوال: از بازی دیشب شروع کنیم که با نتیجه تساوی به پایان رسید.

 جواب: بازی بسیار سختی بود زیرا دمای هوا در آبادان در این مقطع از سال تا نزدیک 50 درجه می رود و بازی در چنین شرایطی اصلا کار راحتی نیست. فکر می‌‎کنم تیمها در آن وضعیت آب و هوایی نمی‌توانند موقعیت زیادی خلق و هجومی بازی کنند. به نظرم تساوی نتیجه عادلانه‌ای بود.

سوال: برسیم به گل بسیار زیبایت در بازی دیشب. به مانند بازی رفت دو تیم که طالب ریکانی با یک شوت از راه دور دروازه نساجی را باز کرد، این بار هم این بازی یک گل زیبا داشت و جواب سوپرگل ریکانی را دادی.

جواب: در بازی رفت با یک شوت نتیجه را واگذار کردیم و من هم متاسفانه در آن بازی پنالتی از دست دادم. در بازی دیشب تمام تلاشمان را کردیم که دست پر از زمین بیرون بیایم و خوشبختانه موفق شدم زحمت بازیکنان و کادرفنی را با یک شوت به گل تبدیل کنم و شانس با من یار بود.

سوال: به نظرت گل دیشب تو می‌تواند به عنوان زیباترین گل فصل انتخاب شود؟

جواب: گل خوبی زدم اما در هر حال مهم این است که نساجی موفق شود. تنها دغدغه من موفقیت و ماندن نساجی در لیگ برتر است و اگر گلم هم به عنوان گل برتر انتخاب شود اتفاق خوبی خواهد بود و طبیعتا خوشحال می‌شوم.

سوال: با تساوی در بازی دیشب، فاصله امتیاز نساجی با ذوب آهن و سایپا که تیمهای چهاردهم و پانزدهم جدول هستند به سه امتیاز رسید و حالا اهمیت نتیجه گرفتن در هفته‌های پایانی لیگ، به مراتب بیشتر از قبل شده است.

جواب: کار ما هنوز تمام نشده و بازیهای سختی پیش رو داریم. نباید به نتایج تیمهای پایین‌تر از خودمان کاری داشته باشیم و باید به این فکر کنیم که در جدول روند صعودی داشته باشیم.

سوال: هفته آینده بازی بسیار مهمی با شهرخودرو دارید. دیداری که سه امتیاز آن تاثیر زیادی روی سرنوشت نساجی خواهد داشت.

جواب: فکر می‌کنم با پیروزی در این بازی خیلی شرایطمان بهتر شود زیرا بعد از آن باید در اصفهان با ذوب آهن بازی کنیم که رقیب مستقیم ماست.

گفت و گو از سعید لطفی/ پایگاه خبری فوتبالی

9697