عاقبت تمسخر ژاپنی‌ها؛ قطع همکاری شرکت کونامی با گریزمان

عاقبت تمسخر ژاپنی‌ها؛ قطع همکاری شرکت کونامی با گریزمان

پایگاه خبری فوتبالی - آنتوان گریزمان مهاجم فرانسوی بارسلونا این روزها به خاطر رفتار نژادپرستانه خود با عثمان دمبله در هتلی در ژاپن در تور پیش فصل کاتالان ها در سال 2019 به شدت مورد انتقاد قرار گرفته است.

به گزارش فوتبالی،  حالا شرکت ژاپنی "کونامی" که به عنوان شرکت تولید کننده بازی PES شناخته می شود از رفتار گریزمان به شدت عصبانی شده است. در حقیقت این شرکت تصمیم گرفته که با گریزمان قطع همکاری کند. از سویی کونامی که به عنوان حامی تیم مسابقات آنلاین باشگاه بارسلونا فعالیت می کند از این باشگاه خواسته تا در مورد این ماجرا به آنها توضیح بدهد.

چند هفته پیش شرکت کونامی اعلام کرده بود که گریزمان یکی از سفیران سرشناس این شرکت است و برای تبلیغات و توسعه یکی از محصولات جدید این شرکت به نام Yu-Gi-Oh! با آنها همکاری می کند.

در ویدیوی جنجالی که اخیرا منتشر شده است، گریزمان و دمبله در حال تمسخر دو کارمند ژاپنی در هتل هستند و همین مسئله مردم ژاپن و شرکت کونامی را عصبانی کرده و به همین خاطر کونامی به صورت یک طرفه قرارداد گریزمان را فسخ کرد. شرکت کونامی در بیانیه ای در این باره نوشته است:" فلسفه ورزش به ما می گوید که چنین رفتارهایی غیرقابل پذیرش هستند. قبلا اعلام کرده بودیم که آنتوان گریزمان سفیر محتوای ما خواهد بود اما در پی اتفاقات اخیر تصمیم گرفتیم که قرارداد را لغو کنیم. البته همچنان به همکاری به عنوان حامی تیم فوتبال آنلاین PES باشگاه بارسلونا ادامه می دهیم اما از آنها می خواهیم که در این مورد و اقدامات آینده شان به ما توضیح بدهند."

4125