انریکه: از هیچ چیز پشیمان نیستم/ در فینال طرفدار ایتالیا هستم

انریکه: از هیچ چیز پشیمان نیستم/ در فینال طرفدار ایتالیا هستم

پایگاه خبری فوتبالی - لوئیز انریکه سرمربی اسپانیا پس از حذف مقابل ایتالیا اذعان کرد که از تغییرات تاکتیکی که در ترکیب لاروخا اعمال کرد، پشیمان نیست. 

به گزارش فوتبالی، تیم ملی ایتالیا توانست در مرحله نیمه نهایی یورو 2020 با پیروزی مقابل اسپانیا به فینال این تورنمنت راه پیدا کند. لوئیز انریکه سرمربی سابق بارسلونا پیش از شروع بازی تصمیم گرفت که آلوارو موراتا را نیمکت نشین کند و فران تورس به عنوان مهاجم نه کاذب به زمین بفرستد. 

به نقل از فوتبال ایتالیا، انریکه پس از پایان بازی به خبرنگاران گفت: "بازی بسیار خوبی بود. سطح بازی هر دو تیم بسیار با کیفیت بود. من به ایتالیا تبریک می‌گویم و امیدوارم یک نمایش خوب دیگر در فینال داشته باشند و برنده شوند. از هیچ چیز پشیمان نیستم. ایتالیا همچون ما با قدرت بالایی بازی را آغاز کرد. بازی در برابر این کشور، همچون رقابت دو ماشین مسابقه‌ای سریع بود. یکی از بهترین بازی‌هایی بود که در تاریخ یوروها مشاهده کردیم."

انریکه در ادامه درباره بازی ندادن به موراتا گفت: "من دیدم که کیه‌لینی و بونوچی به چه راحتی لوکاکو را که یک مهاجم شماره نه کلاسیک است را مهار کردند. برای همین تصمیم گرفتم یک نفر را به خط هافبک اضافه کنم. نقشه خوبی بود و توانستیم بر ایتالیا چیره شویم و آن‌ها را تحت فشار بگذاریم."

انریکه درباره فینال احتمالی ایتالیا - انگلیس گفت: "بازی سختی برای انگلیس خواهد بود. من طرفدار ایتالیا در فینال هستم."

4416