مانچینی: هنوز ماجراجویی ما به اتمام نرسیده است

مانچینی: هنوز ماجراجویی ما به اتمام نرسیده است

پایگاه خبری فوتبالی - روبرتو مانچینی سرمربی تیم ملی ایتالیا به بازیکنانش گوشزد کرد که هنوز برنده چیزی نشده‌اند و باید متمرکز باقی بمانند. 

به گزارش فوتبالی، ساعاتی پیش تیم ملی ایتالیا موفق شد با پیروزی در ضربات پنالتی مقابل اسپانیا، اولین فینالیست یورو 2020 لقب بگیرد. 

به نقل از فوتبال ایتالیا، سرمربی سابق تیم‌های اینتر و منچسترسیتی پس از پایان بازی به RAI Sport گفت: "ضربات پنالتی بی رحم هستند. بازی سختی بود. اسپانیا بسیار زیبا فوتبال بازی می‌کند. ما نتوانستیم آن طور که می‌خواستیم بازی کنیم، اما تا آخر جنگیدیم و می‌دانستیم که چنین چیزهایی اتفاق خواهد افتاد. آن‌ها با تغییر تاکتیک (بازی ندادن موراتا و فیکس بازی کردن فران تورس) برای ما مشکل ساز شدند، اما ما توانستیم به بازی برگردیم. از همان ابتدا می‌دانستیم که اسپانیا استاد بازی مالکانه است، پس این چنین چیزهایی طبیعی است. تیم‌ها حمله و دفاع می‌کنند. هر دو تیم شانس‌های زیادی داشتند، اما تیم‌های بزرگ نیز می‌توانند تدافعی بازی کنند."

مانچینی در ادامه افزود: "اعتبار این پیروزی به بازیکنانم می‌رسد، زیرا از سه سال پیش سخت تمرین کردند. حالا ما توانستیم با انجام دادن کاری بزرگ در فینال حضور داشته باشیم. با این وجود بازیکنانم باید بدانند که هنوز هیچ چیز تمام نشده است."

4416