تعویض های یحیی مقابل فولاد کارساز نبود

تعویض های یحیی مقابل فولاد کارساز نبود

پایگاه خبری فوتبالی-سرمربی قرمزها تلاش زیادی انجام تا با تغییراتی که در ترکیب تیمش ایجاد می کند نتیجه را به سود خود پایان دهد.

به گزارش فوتبالی،داشتن تعویض های خوب هنر یک مربی است که نیاز به تجربه، آموزش و هوش بسیار بالا دارد، موضوعی که یحیی گل محمدی در پرسپولیس به خوبی آن را نشان داده است و در بسیاری از بازی های تیمش شاهد بودیم که قرمزها در نیمه دوم تیمی کاملا متحول شده و با تعویض هایی که در تیم انجام می شود آهنگ بهتری به بازی خود می دهند.

در نیمه نخست معمولا تیم ها ناشناخته هستند و بازی محتاطانه را در دستور کار خود قرار می دهند اما در نیمه دوم باتوجه به اینکه مربیان با سبک بازی حریف آشنا می شوند باید خودی نشان دهند و با تغییر در نفرات و سیستم شرایط تیم را تغییر دهند.

آنچه مشخص است یک مربی خوب باید بهترین تعویض ها را داشته باشد یحیی که در بازی مقابل ذوب آهن و مس رفسنجان به خوبی از تعویض های تیمش بهره برد و توانست به 3 امتیاز بازی برسد اما امشب مقابل فولاد با تغییراتی که انجام داد تا یک قدمی دروازه فولاد رفت اما بازیکنان هجومی این تیم در باز کردن دروازه فولادی ها ناکام بودند.

یحیی در دقیقه 60 ابتدا وحید امیری را بعد از 240 دقیقه دوری از ترکیب این تیم در لیگ برتر به بازی فرستاد که از روزهای اوجش فاصله بسیاری داشت،در دقیقه 71 سیامک نعمتی جانشین امید عالیشاه شد که مصدومیت به وجود آمده برای او باعث شد تا یحیی دست به یک تعویض اجباری بزند سیامک که مانند امیری به دلیل مصدومیت از شرایط مسابقه به دور بود اما نمایش بهتری این بار در پست هافبک داشت.

تعویض سوم یحیی بازی گرفتن از مهدی عبدی بود که به جای آل کثیر در خط حمله قرار گرفت، عبدی که یک فرصت خوب برای گلزنی داشت نتوانست از آن بهره ببرد تا تعویض های یحیی برخلاف بازی های گذشته این تیم گره از کار قرمزها مقابل فولاد باز نکند.

7655