توصیه سرمربی پرسپولیس به مدافعانش؛ مراقب پاتوسی باشید

توصیه سرمربی پرسپولیس به مدافعانش؛ مراقب پاتوسی باشید

پایگاه خبری فوتبالی- در آستانه بازی شاگردان یحیی گل محمدی برابر فولاد، کادر فنی پرسپولیس توصیه ویژه‌ای را به بازیکنان خود در خط دفاع داشته است.

به گزارش فوتبالی، پرسپولیس در حالی امشب باید برابر تیم جواد نکونام به میدان برود که بازیکنان فولاد برای جبران شکست بازی رفت در ورزشگاه آزادی، از انگیزه زیادی برخوردار هستند. 

 کادر فنی پرسپولیس بعد از آنالیز بازیهای فولاد به مدافعانش تاکید کرده مراقب بازیکنان هجومی به خصوص آیندا پاتوسی هافبک تهاجمی این تیم که تخصص ویژه‌ای در زدن ضربات ایستگاهی دارد، باشند.

پاتوسی امشب می‌تواند شب سختی را برای مدافعان پرسپولیس رقم بزند و با توجه به اینکه در بازی مقابل مس رفسنجان استراحت کرده بود، برای بازی با پرسپولیس کاملا آماده است.

 یحیی به هافبک‌های دفاعی و مدافعان تیمش گفته اجازه رسیدن توپ به پاتوسی را پشت محوطه جریمه نداده و مانع شوتزنی او شوند و از خطا کردن روی بازیکنان این تیم پشت محوطه جریمه پرهیز کنند تا پاتوسی نتواند روی ضربات ایستگاهی دروازه این تیم را تهدید کند.

پاتوسی تاکنون دو بار مقابل پرسپولیس به میدان رفته است که تاکنون موفقیتی در تقابل با قرمزها برای او حاصل نشده است.او در اولین مصاف خود با پرسپولیس در دربی 89 حضور پیدا کرد که در پیراهن استقلال نتوانست کار خاصی در مقابل شاگردان برانکو از پیش ببرد.

دومین تقابل پاتوسی با پرسپولیس در بازی رفت امسال رخ داد اما بازهم مقابل این تیم موفق نبود تا دومین باخت متوالی‌اش مقابل پرسپولیس رقم بخورد.  

7655