پیکان یک - سپاهان یک| سپاهان پشت در قلعه حسن خان ماند/ پیکان برای پرسپولیس بازی کرد

پیکان یک - سپاهان یک| سپاهان پشت در قلعه حسن خان ماند/ پیکان برای پرسپولیس بازی کرد

پایگاه خبری فوتبالی- دیدار دو تیم پیکان و سپاهان با تساوی یک بر یک دو تیم به پایان رسید.

به گزارش فوتبالی، دیدار دو تیم پیکان و سپاهان که قرار بود از ساعت ۱۹:۵۰ دقیقه در ورزشگاه شهر قدس برگزار شود به دلیل قطعی برق ورزشگاه با دقایقی تاخیر آغاز شد و در نهایت با تساوی یک بر یک دو تیم به پایان رسید. این دومین تساوی سپاهان در سه هفته اخیر بود تا این تیم نتواند فاصله‌اش را با پرسپولیس در صدر جدول کمتر کند. آن هم در شرایطی که سپاهان چهار بازی دیگر تا پایان فصل دارد و جدی‌ترین رقیب پرسپولیس برای قهرمانی در لیگ بیستم به شمار می‌رود.

 سپاهان با این نتیجه 53 امتیازی شد و در رده دوم باقی ماند و پیکان هم با 35 امتیاز از رده هشتم تکان نخورد.

ترکیب پیکان
علیرضا رضایی، امیر حسین رنگرز جدی، نادر محمدی، محمد خدابنده لو(70 - خدابنده لو)، علیرضا کوشکی(70 - درویشی)، ابراهیم صالحی ( 88 - رضا جبیره)، حسین پورامینی(88 -  دانیال ماهینی)، آرمان قاسمی، امیر روستایی(81- رضا حبیب زاده)، سامان فلاح، مجید عیدی

ترکیب سپاهان
پیام نیازمند، گئورگی ولسیانی، محمد نژادمهدی، دانیال اسماعیلی‌فر، امید نورافکن، جلال علی‌محمدی، یاسین سلمانی، سروش رفیعی (٧٨- روح الله باقری )، احسان حاج‌صفی، محمدرضا حسینی، سجاد شهباززاده(69- کی روش استنلی )

شرح گل:
 پیکان 1- سپاهان 0 ( دقیقه 26- علیرضا کوشکی) در حالی که بازی با  حملات سپاهان در جریان بود حرکت امیرحسین رنگرز به داخل محوطه جریمه و پاس رو به عقب او به کوشکی رسید که ضربه بغل پا و آرام کوشکی به راحتی دروازه پیام نیازمند را باز کرد.

اینجا

6641/4731