واکاوی ماجرای محرومیت جنجالی قبلی شهاب گردان

واکاوی ماجرای محرومیت جنجالی قبلی شهاب گردان

پایگاه خبری فوتبالی- دروازه بان باتجربه ذوب آهن روز گذشته سوژه اصلی بازی این تیم مقابل سایپا بود.

به گزارش فوتبالی، همین چند سال پیش بود که شهاب گردان و در حالی که در عضویت ابومسلم خراسان بود احساس می‌کرد توپ جمع‌کن با سرعت دلخواه کار نمی‌کند، با کوبیدن توپ به صورت توپ جمع‌کنی که احتمالا نصف سن او را هم نداشت، مورد انتقاد هواداران حاضر در ورزشگاه قرار گرفت و داور بازی هم او را با کارت زرد جریمه کرد.

پس از این بازی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال، گردان را به دلیل پرتاب توپ به سوی توپ جمع کن ورزشگاه، با احتساب دستور موقت سه جلسه محروم و مبلغ 30 میلیون ریال جریمه نقدی کرد و جالب اینکه این مبلغ در اختیار محمدرضا ملکی توپ جمع کن ورزشگاه قرار گرفت.

 شهاب گردان، که از آن حرکتی که انجام داده بود به شدت ناراحت و اظهار پشیمانی کرده بود شخصا 20 میلیون ریال علاوه بر 30 میلیون ریال قبل در اختیار محمدرضا ملکی (توپ جمع کنی که در ورزشگاه بود) قرار داد. در هر حال گردان نشان داد که از آن ماجرا هنوز عبرت نگرفته است.

او روز گذشته و در حالی که در یک بازی حساس و حیاتی برای تیمش در ترکیب ذوب آهن قرار گرفته بود در دقیقه ۱۱ بازی در مصاف تک به تک با مهاجم سایپا قرار گرفته بود، او را بیرون از محوطه جریمه با خطا متوقف کرد. داور پس از این اتفاق به گردان کارت زرد داد که اعتراض شدید نیمکت‌نشینان سایپا را در پی داشت. 

داور وسط پس از اعتراضات نیمکت نشینان سایپا در مشورت با داور چهارم، به گردان کارت قرمز داد و او را اخراج کرد. پس از این تصمیم، شهاب گردان به سمت داور چهارم حمله کرد و او را هل داد. در این بین چند نفر سعی داشتند دروازه‌بان ذوب آهن را آرام کنند اما او به شدت عصبانی بود و حتی قصد زدن کمک داور را داشت.

بازیکنان و اعضای تیم ذوب آهن برای مدتی با جلال مرادی و داور چهارم مشغول گفت‌وگو و جروبحث بودند به همین خاطر بازی حدود 5 دقیقه متوقف شد. در نهایت میلاد جهانی از زمین خارج شد و مهدی امینی دروازه‌بان ذخیره ذوب اهن درون دروازه ایستاد.

شهاب گردان که در تیم های بسیاری بازی کرده است پس از آن جریمه ای که برایش در ابومسلم از سوی کمیته انضباطی در نظر گرفته شد تا بازی روز گذشته مقابل سایپا وارد حاشیه نشده بود، هر چند او در مصاحبه ای به مانند چند سال پیش از رفتاری که انجام داده بود اظهار پشیمانی کرد اما کمیته انضباطی پیش دستی کرد و او را تا اطلاع ثانوی و تصمیم گیری در رابطه با رفتار او محروم کرد.

7655