9 بازیکن در لیست فروش پی‌اس‌جی؛ در جستجوی 180 میلیون یورو

9 بازیکن در لیست فروش پی‌اس‌جی؛ در جستجوی 180 میلیون یورو

پایگاه خبری فوتبالی - پاریسن ژرمن یکی از فعال ترین تیم ها در بازار نقل و انتقالات تابستانی بوده است.

به گزارش فوتبالی، تیم پاریسی خرید بازیکنانی نظیر واینالدوم، اشرف، دوناروما و سرجیو راموس را قطعی کرده و می خواهد با قدرت در لیگ قهرمانان اروپا برای فصل بعد حضور داشته باشد اما آنها برای این که تراز مالی خود را تنظیم کنند باید برخی بازیکنان مازادشان را بفروشند.

اکیپ گزارش داده است که پی اس جی باید از فروش هایش 180 میلیون یورو درآمدزایی کند تا حساب هایش را صاف کند. کار از درون دروازه آغاز می شود. آرئولا در لیست فروش قرار دارد. محصول آکادمی پی اس جی فصل گذشته قرضی به فولام رفت و عملکرد خوبی داشت. قیمتش حدود پانزده میلیون یوروست و مشتریانی در انگلیس دارد.

در خط دفاعی نیز پی اس جی چند بازیکن را در لیست مازادش گذاشته است. تیلو کهرر 24 میلیون یورو ارزش دارد و در این تابستان جدا می شود. بازیکن آلمانی در پاریس جا نیافتاده و چاره ای جز جدایی ندارد. عبدو دیالو نیز که دو سال پیش با 35 میلیون یورو خریده شد حالا فقط ده میلیون یورو می ارزد و در لیست فروش قرار دارد.

در خط هافبک نیز بازیکنانی در لیست خروجی هستند.  گوئی فصل گذشته در تیم پوچتینو نقش مهمی داشت اما ممکن است با 15 میلیون یورو فروخته شود هر چند که احتمال جدایی او زیاد نیست. پاردس یکی دیگر از بازیکنان محبوب مربی آرژانتینی ممکن است با 20 میلیون یورو جدا شود. میلان به رافینیا علاقه دارد و قیمت این بازیکن  نیز 15 میلیون یورو تخمین زده می شود.

عملکرد خوب پابلو سارابیا در یورو باعث شده تا قیمت وی به 22 میلیون یورو برسد آن هم در حالی که پی اس جی برای خرید این  بازیکن اسپانیایی 18 میلیون یورو پرداخت. ایکاردی که یک سال پیش با 50 میلیون یورو به پی اس جی پیوست ممکن است با 10 میلیون یورو کمتر جدا شود. کالیموندو نیز از قرارداد قرضی خود با لانس برمی گردد و قیمتش 10 میلیون یورو تخمین زده می شود.

4125