امینی: قسم خوردیم که ذوب آهن را در لیگ حفظ کنیم/ با تارتار کنار نیامدیم

امینی: قسم خوردیم که ذوب آهن را در لیگ حفظ کنیم/ با تارتار کنار نیامدیم

پایگاه خبری فوتبالی- مهدی امینی دروازه بان جوان ذوب آهن روز گذشته بعد از اخراج شهاب گردان این فرصت را پیدا کرد تا اولین بازی خودش را برای ذوبی‌ها انجام دهد.

به گزارش فوتبالی، امینی در لیگ شانزهم و در حالیکه فقط 19 سال داشت برای سپاهان بازی کرد اما بعد از مصدومیتی که از ناحیه مچ دست برایش پیش آمد بیشتر از یکسال از فوتبال دور بود و در پیکان هم بعد از آمدن مهدی تارتار شانسی برای بازی پیدا نکرد تا در نیم فصل به ماشین سازی برود منتهی او فقط یک بازی برای ماشین سازی انجام داد و قراردادش را با این تیم فسخ کرد تا راهی شانس خودش را برای ادامه فوتبال حرفه ای در پیکان امتحان کرد اما حضورش در پیکان بعد از حضور مهدی تارتار به بن بست خورد تا در نیم فصل پیکان را به مقصد ماشین سازی ترک کند منتهی او بعد از یک بازی برای تیم تبریزی قراردادش را فسخ کرد تا راهی ذوب آهن شود و دیروز و در یک بازی جنجالی اولین بازی‌اش برای این تیم را انجام داد

در ادامه گفت و گوی خبرنگار ما را با امینی می خوانید:


سوال: بعد از مدت ها روز گذشته در لیگ برتر به میدان رفتی. یک گل خوردی اما چند واکنش خوب هم داشتی.

جواب: بازی بسیار حساسی بود و به نوعی فینال تیمهای انتهای جدول محسوب می‌شد. برای این بازی آماده شده بودیم اما حواشی قبل و هنگام مسابقه روی کیفیت بازی تاثیر گذاشت اما خوشحالیم که بعد از 10 نفره شدن برابر سایپا توانستیم یک امتیاز را کسب کنیم. 

سوال: به داوری هم اعتراض داشتید.

جواب: ذوب آهن این فصل از اشتباهات داوری بسیار ضرر کرده است. توقع همه تیمها این است که اشتباهات داوری به حداقل برسد. امیدوارم در 4 بازی آینده دیگر شاهد اشتباهات داوری نباشیم زیرا شرایط تیمها در جدول رده بندی بسیار حساس است.

سوال: با تساوی شب گذشته ذوب آهن و سایپا دو تیم 23 امتیاز شدند. تو هم مثل بقیه همبازیانت از ماندن تیمت در لیگ مطمئن هستی؟

جواب: قسم خوردیم و همدل شدیم تا ذوب آهن در لیگ برتر بماند و اگر در 4 بازی باقی مانده پیروز شویم می‌توانیم به رتبه تک‌رقمی فکر کنیم.

سوال: حدود دو هفته قبل پیش با ذوب آهن قرارداد بستی و این در حالیست که وقتی در نیم فصل از پیکان جدا شدی به ماشین سازی رفتی اما تیم تبریزی را هم ترک کردی.

جواب: بله دو سال در خدمت تیم پیکان بودم اما در نیم فصل تصمیم گرفتم جدا شوم. در فصل اول حضورم در پیکان شرایط بدی نداشتم اما این فصل و بعد از آمدن مهدی تارتار شرایط برای من خوب پیش نرفت و با هم کنار نیامدیم و تصمیم گرفتم از پیکان جدا شوم و به ماشین سازی رفتم. در جام حذفی هم یک بازی برای ماشین سازی مقابل فولاد انجام دادم اما وقتی شرایط عجیب این تیم را دیدم ترجیح دادم که قراردادم را فسخ کنم. چند روز پیش هم به عنوان بازیکن آزاد به ذوب آهن ملحق شدم و مدت قراردادم تا آخر این فصل است و اگر توافق حاصل شود و باشگاه راضی باشد قراردادم تمدید خواهد شد.

سوال: در لیگ شانزدهم عملکرد خوبی به عنوان یک دروازه بان 19-20 ساله در لیگ برتر داشتی و در نیمی از بازی های آن فصل درون دروازه سپاهان ایستادی اما بعد از آن نتوانستی این روند را ادامه دهی. چه اتفاقی افتاد؟

جواب: بله در سپاهان شرایط خوبی داشتم و موفق شدم در لیگ شانزدهم 12-13 بازی برای سپاهان بازی کنم اما وقتی از ناحیه مچ دست دچار مصدومیت شدم، اشتباه کردم و با دست مصدومم بازی کردم و بعد از 3-4 بازی متوجه شدم مچ دستم شکسته است و برای بهبود و درمان مچ دستم حدود یک و نیم سال وقت گذاشتم و نتوانستم تمرین و بازی کنم و بعد از آن بود که به پیکان رفتم.

9697