رادوشوویچ سوژه اختلاف مدیران فعلی و اسبق پرسپولیس

رادوشوویچ سوژه اختلاف مدیران فعلی و اسبق پرسپولیس

پایگاه خبری فوتبالی- مدیرعامل اسبق پرسپولیس می‌گوید درباره قرارداد این باشگاه با بوژیدار رادوشوویچ به زودی صحبت خواهد کرد.

به گزارش فوتبالی، محمدحسن انصاری‌فرد که با تمدید قرارداد 3 ساله رادوشوویچ تعهدی 800 هزار یورویی را برای قرمزها به وجود آورده در واکنش به انتقادات ابراهیم شکوری نسبت به این قرارداد به خبرنگار پایگاه خبری فوتبالی گفت:" پس از پایان مسابقات لیگ و جام حذفی پاسخ این انتقادها را حتما خواهم داد."

انصاری‌فرد ادامه داد: "در این مقطع چون تیم در کورس قهرمانی قرار دارد و بازی‌های حساسی در پیش دارد سکوت می‌کنم اما در آینده حقایق را درباره قرارداد رادو خواهم گفت."

مدیرعامل اسبق پرسپولیس در پاسخ به سوالی که آیا شما قبول دارید قرارداد رادو یک طرفه و به سود این دروازه بان کروات است توضیح داد: "من اصلا به این موضوع وارد نمی‌شوم. قرارداد شفاف و همه موارد در قرارداد کاملا مشخص است."

انصاری فرد در پاسخ به سوالی که آیا بابت عقد قرارداد با رادو سازمان بازرسی از او توضیحی خواسته، اظهار داشت:" پاسخی به این سوال نمی دهم و در این مقطع قصد ندارم پرسپولیس وارد حاشیه شود."

بعد از آنکه مدیرعامل اسبق پرسپولیس ترجیح داد در این مقطع درباره قرارداد دروازه بان کروات صحبت نکند، خبرنگار فوتبالی سراغ حسین قدوسی مدیر روابط عمومی وقت باشگاه پرسپولیس رفت تا از او درباره صحبتهای شکوری توضیح بخواهد.

حسین قدوسی درباره اظهارات معاون باشگاه پرسپولیس می‌گوید: "قرارداد بر اساس قراردادهای قبلی رادو بسته و هیچگونه تغییری در آن ایجاد نشد. از روز اول که او به پرسپولیس آمده بود قراردادی محکم داشت و ما هم در آن مقطع حساس که بیرانوند رفته بود نمی توانستیم ریسک کنیم و تغییری در قرارداد ایجاد کنیم. اگر قرارداد ما بد نوشته شده بود آقای شکوری که ادعا دارد مدیریت بلد است چرا این موضوع را مدیریت نکرد و هر روز آتش این اختلاف با رادو را شعله‌ورتر می‌کند."

قدوسی صحبتهایش را اینگونه ادامه می‌دهد: "رادو یک بازیکن خارجی است که وکلای او کاملا بر قراردادش با پرسپولیس نظارت داشتند اما اگر بعد از رفتن ما از پرسپولیس، مدیران باشگاه با او دچار چالش و اختلاف شده‌اند به ما ارتباطی ندارد. برخی افراد باید جایگاه خود را در پرسپولیس بدانند و صحبت‌هایی بر زبان نیاورند که باشگاه مجبور شود تاوان تصمیمات اشتباه آنها را بدهد."

باید دید سرانجام اختلاف مدیران فعلی و اسبق پرسپولیس چه می شود.

7655