رسمی؛ دفاع چپ بارسلونا با 15 میلیون یورو به لیدز پیوست

رسمی؛ دفاع چپ بارسلونا با 15 میلیون یورو به لیدز پیوست

پایگاه خبری فوتبالی - بارسلونا روز سه شنبه انتقال جونیور فیرپو به لیدز با مبلغ 15 میلیون یورو را نهایی کرد که البته 15 درصد از این مبلغ یعنی 2.25 میلیون یورو به باشگاه سابق این بازیکن یعنی بتیس می رسد.

به گزارش فوتبالی، دوران حضور این دفاع چپ در بارسلونا در حالی به اتمام رسید که در دو فصل اخیر فقط 41 دقیقه بازی کرده بود که بسیاری از آنها نیمکت نشین بودند. فیرپو در دوران حضورش در بارسا دو گل زد و سه پاس گل داد که هرگز نتوانست رقیبی جدی برای جوردی آلبا در پست دفاع چپ باشد و نتوانست نظر والورده، ستین یا کومان را جلب کند. باشگاه آبی و اناری همچنان 20 درصد از حق انتقال وی در آینده ار در اختیار خواهد داشت.

بارسلونا برای خرید فیرپو از بتیس 18 میلیون یورو نقد به علاوه 12 میلیون یورو پاداش بر اساس عملکرد پرداخته بود و حالا این بازیکن زیر نظر بیلسا در لیدز بازی خواهد کرد و امیدوار است که بتواند دوران خوبی را در لیگ برتر انگلیس داشته باشد.

فیرپو چهارمین بازیکنی است که در این تابستان از بارسلونا جدا می شود. تودیبو با 8.5 میلیون یورو راهی نیس شد، قرارداد ماتیوس فرناندز به صورت یک طرفه فسخ شد و ترینکائو نیز به ولورهمپتون قرض داده شد. از سویی خوان میراندا از آکادمی بارسا به صورت رایگان راهی بتیس شد و کنراد نیز با سه میلیون یورو راهی المپیک مارسی شد. بارسلونا 50 درصد از حق انتقال فروش وی در آینده را حفظ کرد.

4125