واکنش مدیر برنامه‌های رادوشوویچ به صحبتهای شکوری

واکنش مدیر برنامه‌های رادوشوویچ به صحبتهای شکوری

پایگاه خبری فوتبالی- آیا صحبت های معاون پرسپولیس دروازه‌بان کروات قرمزها را وادار به شکایت از این باشگاه خواهد کرد؟

به گزارش فوتبالی،اختلاف باشگاه پرسپولیس و بوژیدار رادوشوویچ این روزها به اوج خود رسیده است. ابراهیم شکوری سخنگو و معاون باشگاه پرسپولیس روز گذشته صحبت های تندی را علیه او و وکیلش مطرح کرد.

معاون اجرایی و ورزشی باشگاه پرسپولیس گفته است: این بازیکن و مدیربرنامه‌‌هایش آقای مهدی‌زاده به همراه وکیل کروات که همزمان وکالت بازیکن تیم رقیب را برعهده دارد و در عین تعجب، داور برخی پرونده‌های حقوقی علیه باشگاه پرسپولیس در فیفاست، طوری رفتار می‌کنند که به نظر می‌رسد به دنبال باج گرفتن از باشگاه هستند! آن هم به دلیل قرارداد چهار ساله‌ای که در گذشته با یک دروازه‌بان ذخیره و 32 ساله منعقد شده است.

مهدی‌زاده، مدیربرنامه‌های رادوشوویچ در واکنش به صحبتهای ابراهیم شکوری به خبرنگار فوتبالی گفت: با حرفهای شکوری تمام راه‌های بازگشت رادو مسدود شد. ما صحبت های خوبی با رادو انجام داده و او را تقریبا راضی به بازگشت کرده بودیم تا پرسپولیس متضرر نشود اما به یکباره این صحبت های نسنجیده از سوی یک مدیر بی‌تجربه همه چیز را خراب کرد.

مدیر برنامه‌های رادو که شدیدا از دست معاون باشگاه پرسپولیس ناراحت است، صحبتهایش را اینگونه ادامه می‌دهد: کسی که از موارد حقوقی اطلاع ندارد نباید با صحبتهای نسنجیده به باشگاه بزرگی مثل پرسپولیس ضرر مالی بزند، آقای شکوری مگر از جیب خودش این مبلغ را پرداخت می کند؟ با این صحبتها حالا اگر رادو هم بخواهد برگردد من اجازه نخواهم داد. این رفتار معاون باشگاه پرسپولیس در شان نام پرسپولیس نیست.

مهدی‌زاده در ادامه صحبتهایش خبر بدی برای هواداران پرسپولیس دارد: رادو به ‌زودی در فیفا علاوه ‌بر شکایت از پرسپولیس، مصاحبه‌هایی هم علیه مدیریت باشگاه خواهد کرد. او البته پیش از این هم در مصاحبه‌هایش نسبت به شکوری موضع‌گیری کرده و از بی‌احترامی او صحبت کرده بود.

7655