تساوی ذوب‌آهن و سایپا به سود نساجی/ کورس بقا همچنان داغ و جذاب

تساوی ذوب‌آهن و سایپا به سود نساجی/ کورس بقا همچنان داغ و جذاب

پایگاه خبری فوتبالی- نتیجه دیدار دو تیم ذوب آهن و سایپا به سود نساجی تمام شد.

به گزارش فوتبالی، دیدار دو تیم رده چهاردهمی و رده پانزدهمی جدول رده بندی یعنی ذوب آهن و سایپا با تساوی یک – یک دو تیم در اصفهان به پایان رسید و این دو تیم بدون جابجایی در جدول رده بندی با 23 امتیاز در تعقیب نساجی 25 امتیازی ماندند که فردا شب در آبادان با صنعت نفت دیدار می کند.

با توجه به نتیجه دیدار امشب ذوب آهن و سایپا، ساکت الهامی سرمربی نساجی در بازی فردا شب برابر صنعت نفت با برنامه از پیش تعیین شده تیمش را راهی میدان کند.

نساجی حتی در صورتیکه در بازی فردا شب برابر صنعت نفت آبادان شکست بخورد جایگاه سیزدهمی خود را در جدول رده بندی حفظ می کند و در صورت تساوی 26 امتیازی می شود و فاصله امتیازی اش با دو تیم ذوب آهن و سایپا را بازهم به سه امتیاز می رساند و در صورت کسب پیروزی و سه امتیاز ، نساجی 28 امتیازی می شود و ضمن اینکه فاصله امتیازاتش با ذوب آهن و سایپا به عدد 5 می رسد، در صورتی که نفت مسجد سلیمان 28 امتیازی رده دوازدهمی برابر پدیده خراسان(شهرخودرو) شکست بخورد با تفاضل گل بهتر و گل زده بیشتر می تواند جای نفت مسجد سلیمان را در رده دوازدهم بگیرد.

کورس بقا در لیگ برتر همچنان داغ و جذاب است و البته ممکن است اتفاقات غیرقابل پیش بینی هم در این راه بیفتد. سقوط ماشین سازی تبریز به لیگ دسته اول قطعی شده و اگر بخواهیم زیاد هم بدبین نباشیم از تیم دوازدهم جدول یعنی نفت مسجدسلیمان با 28 امتیاز، نساجی با 25 امتیاز و ذوب آهن و سایپا با 23 امتیاز شانس سقوط دارند که بازیهای هفته های پایانی لیگ برتر را حسابی داغ و جنجالی می کنند. 

9697