تصاویر جالبی که زیدان از تعطیلاتش در مارسی منتشر کرد

تصاویر جالبی که زیدان از تعطیلاتش در مارسی منتشر کرد

پایگاه خبری فوتبالی - زین الدین زیدان که در فصل گذشته هدایت رئال مادرید را بر عهده داشت، در پایان فصل از رئال مادرید جدا شد و به نوعی کنار گذاشته شد چرا که او نتوانست به همراه رئال مادرید در فصلی که گذشت هیچ جامی به دست بیاورد.

به گزارش فوتبالی، اما زیدان این روز ها در حال تفریح و رسیدن به تعطیلاتش است تا روحیه خود را تقویت کند. زیدان برای تعطیلات تابستانی خود به کشورش فرانسه بازگشته است و به شهر مارسی رفته است تا اوقات خوشی را در آنجا سپری کند.

زیدان تصاویری را هم از این سفر خود به مارسی منتشر کرده است که در نوع خود جالب به نظر می رسد مثلا زیدان در یک تصویر در کنار رودخانه ایستاده است و در یک تصویر دیگر در کنار یک دیوار ایستاده است و پشت سر او گل هایی زیبا وجود دارند!

گمانه زنی هایی وجود دارد که زیدان به زودی سرمربی تیم ملی فرانسه خواهد شد و جای دیدیه دشان را خواهد گرفت چرا که عملکرد دیدیه دشان در رقابت های یورو 2020 بسیار انتقاد برانگیز بود و آنها در اولین دور مرحله حذفی مقابل سوئیس شکست خورده و حذف شدند. زیدان در میان فرانسوی ها از محبوبیت بالایی برخوردار است و همین قضیه می تواند در این راه به او کمک کند.

1470