سراجی: به زودی علیه جریان فساد فوتبال ایران مصاحبه می‌کنم/ حتما به کاس شکایت می بریم

سراجی: به زودی علیه جریان فساد فوتبال ایران مصاحبه می‌کنم/ حتما به کاس شکایت می بریم

پایگاه خبری فوتبالی- مدیرعامل ساپیا اعتقاد دارد کمیته استیناف باید بعد از بازی امشب ذوب آهن و سایپا رای دیدار آنها برابر پیکان را صادر می کرد.

به گزارش فوتبالی، روز گذشته کمیته استیناف بعد از کش و قوس های فراوان سرانجام رای دربی جنجالی خودروسازان را صادر کرد و با تشخیص اعضای کمیته استیناف، حکم کمیته انضباطی که به دلیل انجام یک تعویض بیشتر از سوی پیکانی های در ثانیه های پایانی رای به سه – صفر شدن بازی به سود سایپا داده بود ملغی شد و تا همان نتیجه 2-1 که در بازی دو تیم رقم خورده بود تایید شود.

مهرداد سراجی عضو هیات رییسه فدراسیون فوتبال و مدیرعامل باشگاه سایپا پس از اعلام رای کمیته استیناف در پرونده جنجالی بازی سایپا - پیکان و دو بر یک شدن نتیچه بازی به سود پیکان در صفحه شخصی اش در اینستاگرام به صورت غیرمستقیم خبر از شکایت باشگاه سایپا از فدراسیون فوتبال به دادگاه بین المللی ورزش داد! این عضو هیات رییسه فدراسیون فوتبال که سرپرست کمیته فوتسال فدراسیون فوتبال هم هست در بخشی از پست نوشته است:"چقدر خوب است که دادگاه cas تحت فشار و نفوذ جریان هوچی گر به فساد تصمیم نمی گیرد."

استفاده از کلمه فساد در این پست عجیب به نظر می رسد. سراجی به صورت غیرمستقیم حکم کمیته استیناف را مرتبط با جریانهای هوچی گر متصل به فساد دانسته و از شکایت به دادگاه cas خبر داده است. اینکه منظور سراجی از فساد چیست را از خودش پرسیدیم که پاسخ به زودی در این باره صحبت می کند:" طی روزهای آینده درباره جریان فساد در فوتبال ایران و ریشه و ارتباطات این جریان صحبت خواهم کرد اما بدانید که حتما به خاطر این مساله به دادگاه کاس شکایت می کنیم. چه سایپا در لیگ برتر بماند که می دانم می ماند و چه نماند، این کار را خواهیم کرد. وقتی شب بازی علیه ما حکم می دهند انتظار دارید به کاس شکایت نکنیم؟ بهتر بود کمیته استیناف بعد از بازی حساس امشب ذوب آهن و سایپا رای را صادر می کرد تا تیم من به هم نریزد نه شب بازی. همه این ماجراها مشکوک است. همانطور که گفتم به زودی به صورت کامل در مورد این موضوع صحبت می کنم."

البته شکایت به دادگاه کاس چند ماهی طول می کشد و تا آن زمان مسلما تکلیف ماندن یا سقوط سایپا مشخص شده و هنوز چهار هفته تا پایان لیگ برتر باقی مانده و سقوط سایپا قطعی نشده است.

9697