مردان مشترک پرسپولیس و فولاد

مردان مشترک پرسپولیس و فولاد

پایگاه خبری فوتبالی- کدام بازیکنان در سال های گذشته سابقه حضور در پرسپولیس و فولاد را در کارنامه فوتبالی خود ثبت کرده اند؟

به گزارش فوتبالی، تیم های فولاد و پرسپولیس باید سه شنبه شب در ورزشگاه فولادآره نا به مصاف هم بروند، این مسابقه که از ساعت 21:10 دقیقه شروع می شود را می توان حساس ترین دیدار هفته لقب داد که شاید جدول مسابقات لیگ را باز هم دستخوش تغییر قرار دهد.

در سالیان گذشته بازیکنان زیادی بین تیم های پرسپولیس و فولاد جابه جا شده اند، که همین موضوع باعث شده است در سال های گذشته برخی فولاد را تیم دوم پرسپولیس بدانند، هر چند فولادی ها این موضوع را درست نمی دانند و محمد علوی سرپرست تیم فولاد که خود سابقه پوشیدن پرسپولیس را در کارنامه دارد به این موضوع واکنش نشان داد و گفت فولاد یک شخصیت مستقل دارد اما آنچه مشخص است با نگاهی به تاریخچه حضور بازیکنان در این دو تیم نشان می دهد که پرسپولیس و فولاد صاحب مردان مشترکی در سال های اخیر بوده اند.

مردان مشترک دو تیم در سال‌های گذشته و کنونی را مرور می کنیم:

دروازه‌بان‌ها: میثاق معمارزاده-سوشا مکانی-شهاب گردان

مدافعان: یحیی گل محمدی-نعیم سعداوی-حسین کعبی-محمدرضا خانزاده- وحید حیدریه

خط میانی: حسین عبدی-سید محمد علوی-عادل کلاه کج-میثم سلیمانی-مهدی دغاغله-پژمان جمشیدی-میلاد نوری –محسن مسلمان-امیرحسین فشنگچی-سروش رفیعی- روح الله سیف الهی،-شهاب کرمی- فرشاد احمد زاده

خط حمله: بهنام سراج-محمد قاضی-فرزاد حاتمی- غلامرضا رضایی-رضا نوروزی-ساسان انصاری

سرمربیان: افشین قطبی، وینگو بگوویچ و محمد مایلی کهن، نعیم سعداوی(مربی در پرسپولیس، مربی و سرمربی در فولاد)

7655