ذوب آهن یک - سایپا یک/ بازی جنجالی فولادشهر تلفات نداشت/ ذوب ده نفره، ذوب نشد!

ذوب آهن یک - سایپا یک/ بازی جنجالی فولادشهر تلفات نداشت/ ذوب ده نفره، ذوب نشد!

پایگاه خبری فوتبالی- دیدار برگشت دو تیم ذوب آهن و سایپا در لیگ بیستم با تساوی یک یک به پایان رسید. 

به گزارش فوتبالی، در این دیدار سایپا تا دقایق پایانی با گل صادقی در خانه حریف از ذوب آهن پیش بود تا اینکه در اولین دقیقه وقت های اضافه نیمه دوم، وحید محمدزاده کار را برای شاگردان حسینی به تساوی کشاند تا دو تیم امتیازات را تقسیم کرده باشند.

ذوب آهن از دقیقه 13 در پی اخراج جنجالی شهاب گردان، 10 نفره به بازی ادامه داد. گردان در آن صحنه به داور چهارم بازی حمله ور شده بود. 

دوشنبه 14 تیر 1400

ذوب آهن – سایپا ساعت 19.40

تیم داوری: علی صفایی – رحیم حاجیلو – محمد علی پورمتقی – حسین زمانی

ترکیب ذوب آهن

شهاب گردان، وحید محمدزاده، سیدعبدالله حسینی، فرشاد محمدی‌مهر، مسعود ابراهیم‌زاده، سینا اسدبیگی، رضا محمودآبادی، دانیال مومنی، مجتبی حقدوست، میلاد جهانی و دارکو بیدوف

ترکیب سایپا

کوروش ملکی، مجتبی لطفی، رضا علیاری، حسین ماهینی، سید ابوالفضل جلالی، محمدصادق بارانی، سینا مریدی، امیرحسین حسین‌زاده، حسین مالکی، مهرداد حیدری و مجید علیاری

شرح گل

ذوب آهن صفر - سایپا یک (دقیقه 59 امیرعلی صادقی): شوت محکم و دقیق امیرعلی صادقی بازیکن تعویضی فراز کمالوند که دقایقی بیشتر از حضورش در بازی نمی گذاشت، توانست اولین گل این مسابقه را ثبت کند.

ذوب آهن یک - سایپا یک (دقیقه 91 وحید محمدزاده): در شرایطی که چند دقیقه ای بود ذوبی ها برای زدن گل تساوی تلاش می کردند، درنهایت ارسال مهرداد قنبری با ضربه محمدزاده به گل تساوی بدل شد تا شادی به اردوی ذوبی ها برسد. 

کارت قرمز

ذوب آهن: شهاب گردان (13)

اینجا </strong>

6641