عدم جدایی برخی از بازیکنان بارسلونا منجر به جدایی مسی می‌شود؟

عدم جدایی برخی از بازیکنان بارسلونا منجر به جدایی مسی می‌شود؟

پایگاه خبری فوتبالی - به نظر می رسد که اوضاع مالی بحرانی بارسلونا موجب شده که این باشگاه در تنظیم یک قرارداد جدید با لیونل مسی به مشکل بخورد و بدین ترتیب به دنبال فروش برخی از بازیکنانش باشد که البته در این راه هم مشکلاتی برای آبی و اناری پوشان وجود دارد.

به گزارش فوتبالی، باشگاه بارسلونا برای اینکه بتواند هزینه بستن یک قرارداد جدید با لیونل مسی، شامل دستمزد هنگفت او را جور کند، نیاز دارد تا برخی از بازیکنان فعلی خود را به فروش برساند چرا که همه گیری بیماری کرونا ضربه های شدیدی را از نظر مالی به باشگاه بارسلونا وارد کرده است و این تیم نمی تواند مانند شرایط عادی و بدون فروش برخی از بازیکنان فعلی اش یک قرارداد جدید را با لیونل مسی تنظیم کند.

اکنون به گفته اسکای اسپورت، باشگاه بارسلونا به دو بازیکن خود یعنی میرالم پیانیچ و ساموئل اومتیتی گفته است که در این تابستان از باشگاه جدا شوند. در واقع باشگاه می خواهد این دو بازیکن را به فروش برساند اما مشکلی اساسی که وجود دارد این است که این دو بازیکن با پیشنهاد باشگاه بارسلونا مخالفت کرده اند و نمی خواهند بارسا را ترک کنند.

اگر بارسا موفق به فروش برخی از بازیکنان خود نشود، نمی تواند هزینه لازم برای توافقی جدید با مسی را جور کند و بدین ترتیب ممکن است لئو مسی به عنوان بازیکنی آزاد راهی تیم دیگری شود.

1470