عمران‌زاده: امیدوارم وزیر نفت بعدی به فوتبال توجه کند

عمران‌زاده: امیدوارم وزیر نفت بعدی به فوتبال توجه کند

پایگاه خبری فوتبالی- مربی تیم نفت مسجدسلیمان گفت: امیدوارم وزیر نفت بعدی به فوتبال توجه کند و شاهد بهتر شدن شرایط تیم نفت مسجدسلیمان باشیم. 

به گزارش فوتبالی، حنیف عمران‌زاده، دستیار محمود فکری، در خصوص دیدار فردای تیم نفت مسجدسلیمان در برابر پدیده مشهد اظهار کرد: فردا بازی سختی مقابل پدیده داریم، تیم قابل احترام و خوبی که از بازیکنان و کادرفنی نامداری هم بهره‌مند است. آنها روند خوبی در هفته‌های اخیر داشته‌اند، برعکس ما که این روزها بدشانس بوده‌ایم و نتوانسته‌ایم به نتایجی که شایسته‌اش بودیم، دست یابیم.

وی افزود: در جدال با پیکان در آخرین دقیقه برد را از دست دادیم یا در مقابل صنعت نفت که حریف کلا ۲ توپ روی دروازه ما آورد و هر دو تبدیل به گل و پنالتی شدند. روند فنی ما رو به رشد است، اما امیدوارم از فردا نتیجه خوب هم کسب کنیم.

مربی نفت مسجدسلیمان تصریح کرد: دلیل اصلی دور شدن نفت از نتایج روزهای نخست، بی‌مهری سازمان لیگ بود. فشردگی عجیبی برای بازی‌های ما در نظر گرفتند و باعث شدند تا در دیدار با تیم‌هایی مثل پدیده و فولاد، حتی یک جلسه تمرین درست هم نداشته‌ باشیم. صرفا به ریکاوری پرداختیم و الباقی زمان هم به رفت و آمد گذشت. امیدوارم بازیکنان نفت فردا روز بازیکنان نفت باشد تا با دست پر به مسجدسلیمان برگردیم.

عمران‌زاده گفت: بلبلی به خاطر همسترینگ و کاپیتان تیم را ۲ ۳ هفته است به خاطر مصدومیت نداریم. خوشبختانه محرومی نداریم. تیم دست و پابسته‌ای در برابر پدیده نیستیم و از بازیکنان و کادرفنی خوبی برخورداریم.

وی تصریح کرد: خطر سقوط همچنان در کمین است، تمام تلاش ما همین است که با محمود فکری تیم را نگه داریم و به مردم مسجدسلیمان امید بدهیم. فکری خودش این تیم را به لیگ برتر آورده و تعصب فراوانی روی نفت مسجدسلیمان دارد.

عمران‌زاده در خصوص شایعاتی مبنی بر کناره‌گیری فکری از هدایت نفت گفت: آنقدر که آب و تاب دادند نبود، گرچه اتفاقاتی درون خانوادگی رخ داد، اما همه یکدل شده‌اند تا به موفقیت برسیم. حق مسجدسلیمان بیش از اینهاست. شهر اولین‌ها نباید درگیر کمبود باشد، دلخوشی مردم مسجدسلیمان همین تیم است. امیدوارم وزیر نفت بعدی هوادار فوتبال باشد و مثل وزیر نفت قبلی به فوتبال بی‌توجه نباشد. نفت تهران سرنوشت تلخی داشت و امیدوارم سایر تیم‌های نفتی به این سرنوشت گرفتار نشوند.

وی در خصوص داوری‌ها گفت: همانطور که بازی‌های بالای جدولی‌ها حساس است، بازی‌های نیمه پایین جدول هم حساس است. امیدوارم کمیته داوران توجه ویژه‌ای به این ۳ تا ۴ هفته پایانی داشته‌ باشد.

6641