نوروزی: هر ۳ مهاجم پرسپولیس شش دانگ هستند/ گرمای اهواز چالش بزرگی برای شاگردان گل‌محمدی خواهد بود

نوروزی: هر ۳ مهاجم پرسپولیس شش دانگ هستند/ گرمای اهواز چالش بزرگی برای شاگردان گل‌محمدی خواهد بود

پایگاه خبری فوتبالی- مهاجم پیشین تیم‌های فوتبال پرسپولیس و فولاد خوزستان اعتقاد دارد در مصاف فردای این دو تیم شاگردان یحیی گل‌محمدی به دلیل گرمای هوا کار دشوارتری خواهند داشت.

به گزارش فوتبالی و به نقل از تسنیم، رضا نوروزی درباره دیدار حساس فولاد خوزستان - پرسپولیس در هفته بیست‌وششم لیگ برتر گفت: این بازی برای هر دو تیم بسیار مهم است. پرسپولیس دنبال این است که روند خوب خودش را ادامه داده و شانس قهرمانی‌اش را بیشتر کند و فولاد هم دنبال پیروزی در این بازی خانگی است تا بتواند امیدهایش را برای رسیدن به سهمیه لیگ قهرمانان آسیا زنده نگه دارد. هر دو تیم کار سختی برابر هم خواهند داشت، ولی شرایط پرسپولیس سخت‌تر است. مطمئناً گرمای اهواز یک چالش بزرگ برای شاگردان یحیی گل‌محمدی خواهد بود و آنها کار دشوارتری خواهند داشت.
مهاجم پیشین تیم‌های فوتبال پرسپولیس و فولاد خوزستان در مورد شکست‌ناپذیری فولاد در اهواز و رکورد جالب توجهی که در اختیار شاگردان نکونام قرار دارد، خاطر نشان کرد: فولاد تیم بسیار خوبی است و انسجام تیمی خوبی دارد. البته اگر پرسپولیس دنبال قهرمانی است نباید به این مسائل توجه کند و قطعاً شاگردان گل‌محمدی در اهواز هم دنبال برد هستند. من فکر می‌کنم اگر پرسپولیس در این بازی فولاد را شکست بدهد 70 درصد راه قهرمانی را طی خواهد کرد. این بازی قطعاً برای پرسپولیس مهم است و تیم گل‌محمدی بازی آسانی برابر فولاد نخواهد داشت.

وی با تمجید از عملکرد مهاجمان پرسپولیس اظهار داشت: پرسپولیس مهاجمان بسیار خوبی دارد و هر سه نفر آنها شش دانگ هستند. شهریار مغانلو با وجود اینکه یک مهاجم بلندقامت است، اما روی زمین هم خیلی خوب کار می‌کند. عیسی آل‌کثیر نیز نشان داده که روی زمین و هوا مهاجم توانمندی است. مهدی عبدی هم با وجود اینکه فرصت کمی برای نشان دادن توانایی‌هایش دارد، اما هر وقت به زمین می‌آید عملکرد مثبتی از خود به نمایش می‌گذارد. دست گل‌محمدی در خط حمله کاملاً باز است و مهاجمان پرسپولیس می‌توانند برای هر تیمی دردسرساز باشند.

6641