عکس؛ دیدار روبیالس با بوسکتس در آستانه بازی حساس مقابل ایتالیا

عکس؛ دیدار روبیالس با بوسکتس در آستانه بازی حساس مقابل ایتالیا

پایگاه خبری فوتبالی - لوئیس روبیالس، ریاست فدراسیون فوتبال اسپانیا، در آستانه بازی حساس تیم ملی این کشور مقابل ایتالیا، به اردوی اسپانیا سر زده است و با بازیکنان و اعضای این تیم دیداری داشته است.

به گزارش فوتبالی، به نظر می رسد که اسپانیایی ها تمام عزم خود را جزم کرده اند تا به فینال رقابت های یورو 2020 رسیده و در این تورنمنت به قهرمانی برسند. کمتر کسی فکرش را می کرد که تیم لوئیس انریکه با این بازیکنان و جوانانی که دارد بتواند به مرحله نیمه نهایی یورو 2020 برسد چرا که این تیم شروع ضعیفی هم در تورنمنت داشت و در دو بازی اول خود تنها یک گل به ثمر رساند اما پس از آن بود که موتور این تیم روشن شد و اکنون در یک قدمی رسیدن به فینال رقابت ها قرار دارد و البته سد محکمی هم به نام ایتالیا در مقابل آن ها قرار دارد.

لوئیس روبیالس، رئیس فدراسیون فوتبال اسپانیا که در جام جهانی 2018 و جنجال هایی که بر سر قضیه لوپتگی پیش آمده بود، زیاد نامش را شنیدیم، اکنون به اردوی تیم ملی اسپانیا سر زده است و دیدار با سرجیو بوسکتس، کاپیتان اسپانیا و سایر بازیکنان داشته است.

گفتنی است که بوسکتس به علت ابتلا به کرونا بازی های اول اسپانیا در این تورنمنت را از دست داده بود اما پس از بهبودی، مجددا به اردوی این تیم اضافه شد.

1470