بازیکن اسبق رئال مادرید در 34 سالگی از فوتبال بازنشسته شد

بازیکن اسبق رئال مادرید در 34 سالگی از فوتبال بازنشسته شد

پایگاه خبری فوتبالی - استبان گرانرو بازیکن اسبق رئال مادرید که لقب ال پیراتا (به معنی دزد دریایی) را داشت از فوتبال بازنشسته شد.

به گزارش فوتبالی، بازیکن 34 ساله در سالهای فوتبالش در تیم هایی نظیر رئال مادرید، ختافه، کوئینز پارک رنجرز، سوسیه داد، اسپانیول و ماربیا بازی کرده بود در پیامی توئیتری با فوتبال وداع کرد. گرانرو که شیفته شطرنج و ادبیات است، بازیکنی است که تکنیک خوبی دارد، خیلی خوب به توپ ضربه می زند و روحیه جنگندگی بالایی در دوران فوتبالش داشته است. او در سالهای پایانی فوتبالش به ماربیا رفت تا به این تیم برای لیگ دسته دو کمک کند. البته گرانرو در ماربیا موفق نبود و این تیم نه تنها صعود نکرد بلکه به لیگ دسته چهار سقوط کرد. 

گرانرو در پیام وداع خود نوشت:" از آنهایی که برای لحظه ای من را همراهی کردند،  از آنهایی که برخورد خوبی با من داشتند کاملا تشکر می کنم. برخی به من کمک کردند اما هرگز آنها را ندیدم و از آنها نیز تا همیشه تشکر می کنم. "

گرانرو در دوران حضورش در رئال مادرید دقایق زیادی نداشت و به ندرت بازی می کرد اما تجربه حضور در تیم های پایه اسپانیا را در کارنامه دارد. او جدا از فوتبالش به خاطر شخصیت متفاوتش به عنوان یک بازیکن تحصیل کرده مورد توجه بوده است.

4125