اکبرپور: مجبوریم از بازیکنان مصدوم استفاده کنیم/ به جای تمرین به بچه‌ها استراحت دادیم

اکبرپور: مجبوریم از بازیکنان مصدوم استفاده کنیم/ به جای تمرین به بچه‌ها استراحت دادیم

پایگاه خبری فوتبالی- سرمربی تیم فوتبال ماشین‌سازی گفت: بازی‌ها فشرده بوده و بازیکنانمان کم است به همین دلیل بازیکن جایگزین نداریم و مجبوریم از بازیکنان مصدوم در بازی‌هایمان استفاده کنیم.

به گزارش فوتبالی، علیرضا اکبرپور، سرمربی تیم فوتبال ماشین‌سازی تبریز در خصوص دیدار تیمش مقابل مس رفسنجان که فردا برگزار می‌شود، اظهار داشت: در هفته گذشته ما یک بازی سنگین در شهر اصفهان و مقابل سپاهان داشتیم.

وی افزود: متأسفانه بازیکنمان که اخراج شد، تیممان کمی تحت‌فشار قرار گرفت و فشار زیادی را متحمل شد. بعد از آن هم تا به تبریز برگردیم و برای دیدار فردا آماده شویم، فرصت کمی داشتیم.

سرمربی تیم فوتبال ماشین‌سازی ادامه داد: بازی‌ها را فشرده کرده‌اند و طبیعتاً آن‌طور که باید تمرین می‌کردیم، نکرده‌ایم. سعی کردیم به بچه‌ها بیشتر استراحت دهیم تا به شرایط آرمانی بدنی برسند.

اکبرپور در خصوص شناختی که از مس رفسنجان دارد، خاطرنشان کرد: این تیم هم یکی از تیم‌های خوب لیگمان است. ما هم طبیعتاً این تیم را آنالیز و بازی‌هایش را نگاه کرده‌ایم. برای دیدار فردا برنامه داریم، از طرفی این بازی در شهر خودمان برگزار می‌شود و امیدوارم که بتوانیم با 3 امتیاز و برنده از زمین خارج شویم.

وی در رابطه با شرایط مصدومان و محرومان تیمش برای دیدار فردا اظهار داشت: در دیدار با سپاهان، آقای رستمی کارت قرمز گرفته و محروم شد. به دلایل مختلف هم سه چهار بازیکن دیگر را در اختیار نداریم. یکی دو نفر از تیم جدا شده‌اند و یک نفر را هم بیرون گذاشته‌ایم.

سرمربی تیم فوتبال ماشین‌سازی ادامه داد: شرایط بازی‌ها به گونه‌ای است که بازیکنان می‌آیند یک بازی انجام می‌دهند و دوباره مصدومیتشان بدتر می‌شود. بازی‌ها فشرده بوده و بازیکنانمان کم است به همین دلیل بازیکن جایگزین نداریم و مجبوریم از بازیکنان مصدوم در بازی‌هایمان استفاده کنیم.

وی در پایان گفت: همان‌طور که گفتم ان‌شاءالله که شرایط خوبی پیش بیاید، بچه‌ها بازی خوبی انجام دهد و بتوانیم 3 امتیاز را کسب کنیم.

6641