نگاهی به تقابل‌های قبلی مسی و اوسپینا؛ چه کسی به فینال می‌رود؟

نگاهی به تقابل‌های قبلی مسی و اوسپینا؛ چه کسی به فینال می‌رود؟

پایگاه خبری فوتبالی - لیونل مسی ستاره تیم ملی آرژانتین باید بامداد چهارشنبه در دیداری حساس در نیمه نهایی کوپا آمریکا 2021 به مصاف داوید اوسپینا دروازه بان کلمبیا برود.

به گزارش فوتبالی، اوسپینا و مسی تقابل های زیادی با همدیگر داشته اند. لئو تا کنون ده بار در سطح باشگاهی و ملی مقابل دروازه بان کلمبیایی قرار گرفته و چهار گل زده  و سه پاس گل داده است. در حقیقت اوسپینا با پیراهن های کلمبیا، آرسنال و ناپولی مقابل مسی قرار گرفته است. از این ده بازی شش بار مسی برنده شده، یک بار اوسپینا و سه بازی هم مساوی شده است.

یکی از خاطره انگیزترین بازیهای اوسپینا مقابل مسی در بازیهای راهیابی به جام جهانی پیش از کوپا آمریکا بود که بازی با تساوی 2-2 تمام شد و داوید جلوی گلزنی لئو را گرفت. در حقیقت مسی دو کاشته زد که هر دو توسط اوسپینا مهار شد.

بازی خاطره انگیز دیگر اوسپینا مقابل مسی در کوپا آمریکای 2015 بود که بازی با تساوی بدون گل به اتمام رسید و در نهایت آرژانتین در ضربات پنالتی پیروز شد.  دروازه بان تیم ملی کلمبیا در آن بازی درخشان بود و توپگیری های بی نظیری از خود ارائه داد.

اگر بخواهیم به خاطرات خوش مسی مقابل اوسپینا اشاره کنیم هم باید به پنج سال پیش در بازیهای راهیابی جام جهانی برگردیم که آرژانتین با نتیجه سه بر صفر پیروز شد و مسی یک گل زیبا با ضربه کاشته به ثمر رساند. آخرین تقابل این دو در رده باشگاهی هم در سال 2020 بود که بارسلونا و ناپولی در یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا به مصاف هم رفتند.

4125