عکس؛ وقتی هری کین ناخواسته هافبک وستهام را خفه کرد!

عکس؛ وقتی هری کین ناخواسته هافبک وستهام را خفه کرد!

پایگاه خبری فوتبالی - دکلان رایس هافبک تیم ملی انگلیس پس از آن که هری کین به شکلی ناخواسته در زمان خوشحالی گل گردنش را فشار داد، با جمله معروف "چرا همیشه من؟" شوخی کرد.

به گزارش فوتبالی، تصاویر نشان می دهند که پس از گل دوم انگلیس در بازی یک چهارم نهایی یورو مقابل اوکراین، گلوی رایس مورد فشار قرار می گیرد و این بازیکن خطر خفگی را حس می کند!

بعد از آن که هری مگوایر گل دوم انگلیس را به ثمر رساند، رایس خیلی سریع به سمتش رفت تا گل را با او جشن بگیرد. کین نیز به جشن اضافه شد که روی سر مگوایر و رایس پرید و به شکل ناخواسته ای گلوی رایس را فشار داد!

ستاره وستهام چند ثانیه خطر خفگی را حس کرد و در نهایت دوباره توانست لبخند بزند. کمی بعد بی بی سی اسپورت تصویری این اتفاق منتشر کرد و هافبک 22 ساله نیز با این ویدیو شوخی کرد و نوشت:" چرا همیشه من؟"

تیم ساوتگیت با پیروزی قاطعانه مقابل اوکراین به نیمه نهایی مقابل دانمارک رسید. رایس در حال حاضر دو پیشنهاد برای تمدید با وستهام را رد کرده است و باید دید که چه آینده ای پیش رویش است.  منچستریونایتد و چلسی برخی از تیم هایی هستند که نامشان پیرامون این مهاجم مطرح شده است.

4125