فجر سپاسی صدرنشین جدید لیگ یک/ رقابت میلیمتری ۳ تیم در صدر جدول

فجر سپاسی صدرنشین جدید لیگ یک/ رقابت میلیمتری ۳ تیم در صدر جدول

پایگاه خبری فوتبالی- هفته سی و دوم رقابتهای لیگ دسته اول فوتبال کشور در حالی پشت سر گذاشته شد که فجر سپاسی شیراز توانست در این هفته به صدر جدول صعود کند.

به گزارش فوتبالی و به نقل از مهر، شب گذشته هفته سی و دوم رقابتهای لیگ دسته اول فوتبال کشور با ۹ بازی به صورت همزمان برگزار شد که حاصل این ۹ بازی، صعود تیم فجر سپاسی به صدر جدول بود.

سپاسی‌ها در روزی که توانستند در مهم‌ترین بازی هفته هوادار صدرنشین را در تهران با نتیجه ۲ بر یک شکست دهند، به لطف پیروزی دیگر تیم همشهری شان در شیراز برابر بادران با این دو تیم در امتیاز ۵۴ برابر شدند تا به لطف تفاضل گل بهتر در صدر قرار گیرند. شب گذشته هر دو تیم شیرازی نقش مهمی در معادلات بالای جدول داشتند تا فجر سپاسی صدرنشین جدید مسابقات شود.

در دیگر دیدار مهم این هفته شاهین بوشهر که یکی دیگر از تیم‌های مدعی است توانست تیم سقوط کرده گل ریحان را ۳ گل شکست دهد تا این تیم هم با ۵۳ امتیاز و با فاصله یک امتیاز با صدر جدول، در رده چهارم قرار داشته باشد و این تیم هم به صعود امیدوار باشد.

مس کرمان هم که بعد از استخدام فرهاد کاظمی نتایج بهتری می‌گیرد، دیشب دست به کار بزرگی زد و با شکست دادن خیبر در خرم آباد با نتیجه ۲ بر صفر، بار دیگر به جمع مدعیان اضافه شد. کرمانی‌ها در فاصله ۲ هفته مانده به پایان مسابقات با اینکه در جای پنجم جدول قرار دارند، اما فاصله آنها با صدر جدول تنها ۲ امتیاز است.

نود ارومیه هم با پذیرفتن شکست خارج از خانه برابر رایکا بابل سقوطش به لیگ دسته دوم قطعی شد تا این تیم به همراه گل ریحان، ۲ تیمی باشند که قبل از پایان فصل راهی رقابتهای لیگ دسته دوم کشور شدند.

نتایج هفته سی و دوم رقابتهای لیگ دسته اول کشور؛

قشقایی شیراز یک - بادران صفر

ملوان یک - استقلال ملاثانی یک

آرمان گهر یک - خوشه طلایی صفر

رایکا یک - نود ارومیه صفر

خیبر خرم آباد یک - مس کرمان ۲

استقلال خوزستان ۲ - شهرداری آستارا یک

هوادار یک - فجر سپاسی ۲

پارس جنوبی جم یک - چوکا تالش یک

گل ریحان صفر - شاهین بوشهر ۳

جدول رده بندی لیگ دسته اول در پایان هفته سی و دوم؛

7474