رویاپردازی باشگاه مصری: خرید دنی آلوز و گفتگو با مسی

رویاپردازی باشگاه مصری: خرید دنی آلوز و گفتگو با مسی

پایگاه خبری فوتبالی - تیم "فارکو اف سی" در لیگ مصر در تلاش است تا دنی آلوز دفاع راست اسبق بارسلونا را به خدمت بگیرد و حتی تماس هایی برای همکاری با لیونل مسی داشته است.

به گزارش فوتبالی، شرین حلمی مدیر این باشگاه که تازه به لیگ دسته اول مصر صعود کرده جاه طلبی های زیادی  دارد. هلمی  امید زیادی دارد تا بتواند آلوز 38 ساله که در حال حاضر در تیم سائوپائولو توپ می زند را به خدمت بگیرد. او البته برای مسی هم برنامه هایی دارد اما نه برای زمین فوتبال بلکه برای کمک به او در زمینه امور خیریه.

حلمی در مصاحبه با الحدث الیوم گفت:" من در تلاش هستم تا دنی آلوز را از سائوپائولو به این جا بیاورم چرا که با تجربه اش می تواند به ما کمک کند. با آلوز ملاقات کردم و به من گفت که از هشت سالگی در سائوپائولو بازی کرده و فکر می کنم که می توانم او را به لیگ مصر بیاورم."

از سویی مسی با اتمام قراردادش با بارسلونا فعلا بدون تیم است و کاتالان ها سخت در تلاش هستند تا قراردادش را تمدید کنند. حلمی در تلاش است تا از بازیکن آرژانتینی بخواهد تا در کمپین خیریه مبارزه با هپاتیت سی به او کمک کند. هلمی افزود:" با مسی مذاکره کردیم. نه برای این که به باشگاه ما ملحق شود بلکه می خواهیم از او در کمپین خیریه برای درمان بیماری هپاتیت سی شرکت کند."

4125