لیگ یک / نصرتی، علیه بقای چوکا با پیوس

لیگ یک / نصرتی، علیه بقای چوکا با پیوس

پایگاه خبری فوتبالی- سبزپوشان تالشی با تساوی مقابل پارس جنوبی جم و نتایج دیگر رقبای‌شان در کورس بقا، شانس کمتری برای ادامه حضور در لیگ یک دارند.

به گزارش فوتبالی، تقابل پیشکسوتان باشگاه پرسپولیس در کسوت سرمربی تیم‌های پارس جنوبی جم و چوکا تالش باعث شده بود تا این مسابقه از رقابت‌های هفته سی و دوم لیگ یک، حساسیت ویژه‌ای داشته باشد؛ البته که مضاف بر دوئل تفکرات محمد نصرتی و فرشاد پیوس، موقعیت ویژه چوکایی‌ها در جدول برای بقا و به دنبال کسب سه امتیاز دیدار با پارس جنوبی، اهمیت این بازی را دوچندان کرده بود.

 شرایط چوکا در جدول رده‌بندی باعث شد تا شاگردان پیوس با فوتبالی تهاجمی به میدان بیایند اما پارس جنوبی جم که در میانه‌های جدول جایگاه تثبیت شده دارد و نه شانسی برای صعود دارد و نه خطری برای سقوط آن‌ها را تهدید کند، به دنبال فوتبال منطقی مقابل حریف تالشی خود بود و به خوبی در خط دفاعی در مقابل حملات چوکا ایستادگی می‌کردند و به دنبال گلزنی روی ضدحملات هم بودند.

 اما ماحصل حملات پرشمار شاگردان پیوس سرانجام گلزنی سعید خردمند بود که باعث شد تا امیدهای این تیم برای کسب سه امتیاز ارزشمند بیرون از خانه و فرار از منطقه قرمز دوچندان شود؛ البته که در بازی همزمان پیروزی قشقایی مقابل بادران باعث شده بود تا وضعیت چوکایی‌ها در جدول چندان تغییری نداشته باشد اما با این‌حال کسب سه امتیاز دیدار پارس جنوبی جم می‌توانست امیدهای این تیم برای بقا را در دو هفته پیش‌روی زنده نگه دارد.

برتری شاگردان فرشاد پیوس یک نیمه دوام آورد و در نیمه حملات پارسی‌ها برای جبران نتیجه و عدم شکست خانگی مقابل چوکا سرانجام به ثمر نشست و گل تساوی وارد دروازه چوکا تالش شد؛ پس از این گل توسط شاگردان محمد نصرتی، یکپارچه چوکایی‌ها به دنبال گل برتری بودند اما این اتفاق رخ نداد و بازی با تقسیم امتیازات به پایان رسید تا وضعیت دشواری برای چوکا در جدول رقم بخورد. 

با توجه به پیروزی قشقایی و تساوی استقلال ملاثانی، تک امتیاز چوکا از بازی پارس جنوبی جم این تیم را 34 امتیاز کرد و در جایگاه شانزدهم حفظ کرد و با رقیب پانزدهم جدولی خود، فاصله‌ای سه امتیازی دارند و برای جبران این فاصله و فرار از منطقه قرمز، دو بازی دشوار را در پیش‌روی خواهند داشت؛ تساوی خانگی برای پارس جنوبی جم این تیم را هم 44 امتیاز کرد و در جایگاه یازدهم جدول حفظ کرد.

۴۱۵۴